مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه خبر داد

آغاز به کار نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی کرمانشاه با حضور ۷۰ شرکت داخلی

عصر نمایشگاه-مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه توانمندی‌های تولید- صادراتی استان کرمانشاه در زمینی به مساحت سه‌هزار متر مربع با حضور ۷۰ شرکت داخلی کار خود را آغاز کرد.

آغاز به کار نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی کرمانشاه با حضور ۷۰ شرکت داخلی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، رضا سلیم‌ساسانی اظهار داشت: در راستای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین ارائه توانمندی‌های تولیدی‌ ـ صادراتی استان کرمانشاه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، نمایشگاه توانمندی‌های تولید ـ صادراتی استان در کرمانشاه برگزار شده است.

    مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه ادامه داد: این نمایشگاه به همت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه، استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی، خانه صنعت و معدن و دیگر سازمان‌های ذی‌ربط کار خود را شروع کرده است.

    به گفته این مسؤول این نمایشگاه با حضور مسؤولان استانی و کشوری از جمله معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه و تجارت ایران، سفرای کشورهای افغانستان، پاکستان، هندوستان در ایران، تعدادی از فعالان تجاری کشور عراق، مسؤولان میزهای عمان، قزاقستان، عراق در سازمان تجارت ایران عصر روز گذشته کار خود را آغاز کرده است.

    سلیم‌ساسانی با اشاره به اینکه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی کرمانشاه برای عموم آزاد است، تصریح کرد: این نمایشگاه تا 24 آذرماه قطعا حامل آثار و تبعات مثبتی برای جذب سرمایه‌گذار خارجی و توسعه همه‌جانبه در منطقه بوده و زمینه‌ساز گسترش مراودات مابین به‌خصوص بازارهای جدید است.

    مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه توانمندی‌های تولید ـ صادراتی استان کرمانشاه در زمینی به مساحت 3هزار متر مربع با 70 شرکت داخلی که آخرین دستاوردهای خود را به این نمایشگاه آورده‌اند زمینه مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت