به صورت همزمان؛

۲ نمایشگاه استانی کتاب در یک روز افتتاح می‌شود

عصر نمایشگاه- سیصد و بیستمین و سیصد و بیست و یکمین نمایشگاه استانی کتاب به صورت همزمانی در استان‌های خراسان شمالی و بوشهر از ۲۴ تا ۲۹ آذرماه برگزار می‌شوند .

۲ نمایشگاه استانی کتاب در یک روز افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، سیصد و بیستمین نمایشگاه استانی کتاب و نهمین نمایشگاه کتاب استان خراسان شمالی با حضور 330 ناشر از سراسر کشور و ارائه 37 هزار عنوان کتاب در 155 غرفه برگزار می‌شود. 30 ناشر از استان بوشهر به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضور دارند. برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را نداشتند بخش فروش متمرکز آثار 40 ناشر را به نمایش می‌گذارد. مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در این نمایشگاه از طریق بانک شهر با تخفیف 20 درصدی به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود. کارگاه خوشنویسی با همکاری انجمن خوشنویسان، جنگ شادی کودکان با حضور ملیکا زارعی(خاله شادونه)، کارگاه تصویرگری کتاب کودک، کارگاه داستان‌نویسی، کارگاه آموزشی کتابداران با همکاری نهاد کتابخانه‌های استان، کارگاه روش‌های برتر مطالعه و یادگیری، شب شعر، کارگاه فیلمنامه‌نویسی، جشن امضای کتاب، نمایش تابلوهای هنری، ایستگاه نقاشی و شعر و قصه‌گویی از جمله برنامه‌های جنبی است که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

    همچنین سیصد و بیست و یکمین نمایشگاه استانی کتاب و یازدهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر با حضور 272 ناشر از سراسر کشور و ارائه 34 هزار و 800 عنوان کتاب در 152 غرفه برگزار می‌شود. در این استان 15 ناشر به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور دارند و در بخش فروش متمرکز نیز کتاب‌های 40 ناشر که در نمایشگاه حضور ندارند به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان بوشهر برگزار می‌شود و مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه با تخفیف 20 درصدی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

    بررسی بهترین روش‌های مطالعه، سبک زندگی، همایش شاعران استان، جشن امضای کتاب و رونمایی، نمایشگاه عکس، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه عکاسی و سینما، جشن میلاد حضرت رسول (ص)، شب شعر، جلسات نقد کتاب، برگزاری نشستی با موضوع پایتخت کتاب ایران، قصه‌گویی، ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان، نمایش تابلوهای هنری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه اجتماعی با همکاری پلیس فتا از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بخش جنبی این نمایشگاه است.

    نمایشگاه‌های استانی کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت