مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب خبر داد

شهر آفتاب میزبان نمایشگاه تخصصی مبلمان، دکوراسیون لوستر و روشنایی و تجهیزات وابسته

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب گفت :اولین نمایشگاه تخصصی مبلمان، دکوراسیون، لوستر و روشنایی و تجهیزات وابسته از تاریخ ۳۰ آذر ماه لغایت ۳ دی ماه ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب به مدت ۴ روز از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ میزبان صاحب نظران، طراحان، متخصصان، تولید کنندگان، وارد کنندگان و علاقه مندان خواهد بود.

شهر آفتاب میزبان نمایشگاه تخصصی مبلمان، دکوراسیون لوستر و روشنایی و تجهیزات وابسته
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ،سید محمد سیدی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب در جمع خبرنگاران اعلام کرد :اولین نمایشگاه تخصصی مبلمان، دکوراسیون، لوستر و روشنایی و تجهیزات وابسته از تاریخ 30 آذر ماه لغایت 3 دی ماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب به مدت 4 روز از ساعت 10 صبح لغایت 18 میزبان صاحب نظران، طراحان، متخصصان، تولید کنندگان، وارد کنندگان و علاقه مندان خواهد بود.
    سیدی گفت :انواع مبلمان کلاسیک، مدرن، راحتی، سرویس خواب، کالای خواب، بوفه، کتابخانه، ویترین، میز و صندلی، پوشش های تزئینی، لوستر و روشنایی و .. در فضایی به وسعت 7000 متر مربع در سالن سرپوشیده و مجهز مجموعه شهر آفتاب در معرض تماشای علاقه مندان به این صنعت قرار می گیرد.
     هدف از این رویداد که به تعبیری می توان از آن به عنوان گردهمایی دست اندرکاران صنعت دکوراسیون نام برد، نمایش آخرین خلاقیت ها و ایده های نوین برای فعالن مرتبط با این رشته از صنعت و ایجاد زمینه های مناسب برای برقراری ارتباط و تبادیل تجارت بین کارشناسان داخلی و خارجی و آشنایی با فناوری جدید در جهت توسعه صنایع داخلی می باشد که منجر به رشد و ارتقاء این صنعت همگانم با ایجاد موقعیت اقتصادی مناسب برای تولید کنندگان ایرانی می گردد و در سایه آن در نهایت توسعه صادرات غیر نفتی را به ارمغان می آورد.

    وی در نهایت بیان کرد :ایجاد فرصت جهت تعامل و ارتباط خریدار و تولید کننده و همچنین حمایت از مصرف کننده و خدمات پس از فروش پیام دیگر این نمایشگاه می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت