مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تاکید کرد

لزوم خانه تکانی در صنعت نمایشگاهی کشور

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از لزوم خانه تکانی در صنعت نمایشگاهی کشور خبر داد.

لزوم خانه تکانی در صنعت نمایشگاهی کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، سید محمد سیدی امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون در شهر آفتاب گفت: خوشبختانه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب رفته رفته توانسته است با اتکا به فضاهای نمایشگاهی خوبی که دارد جایگاه خود را بیابد.

    وی با بیان اینکه شهر آفتاب همچنان تا پایان سال مراحل آزمایشی خود را می‌گذراند افزود: با این حال توانسته‌ایم با وجود آنکه در مرحله آزمایشی قرار داریم تقویم پرباری را تا پایان سال ببندیم.

    وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مدیریت بحران در شهر آفتاب گفت: نمایشگاه بحران مورد استقبال عمومی مردم قرار گرفت.شهر آفتاب توانسته به مرور زمان اعتماد عموم مردم و نمایشگاه داران را کسب کند و بر همین اساس با توان بیشتر در سال آتی آماده پذیرایی از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی هستیم.

    سیدی در مورد برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون گفت: سعی کردیم با رویکرد متفاوت و فراهم کردن شرایط برای عرضه تولیدات داخلی از صنعت داخلی حمایت کنیم.

    وی با بیان اینکه سعی داریم استراتژی‌های خود را به سمت تخصصی شدن پیش ببریم اظهار کرد: نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون پنجمین نمایشگاه تخصصی است که در شهر آفتاب برگزار می‌شود و تا پایان سال شاهد برگزاری 13 نمایشگاه تخصصی دیگر در سایت شهر آفتاب خواهیم بود.

    وی در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر اینکه نمایشگاه خودرو نباید در شهر آفتاب برگزار شود گفت: فارغ از هر موضوعی باید بگویم که من به عنوان مدیرعامل شهر آفتاب باید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری شرایطی را در این سایت نمایشگاهی ایجاد کنم تا شهر آفتاب میزبان تمام رویدادهای بزرگ باشد و حالا ممکن است این تلاش ما به ذائقه برخی خوش نیاید.

    وی با بیان اینکه من به حواشی کاری ندارم ادامه داد: صنعت نمایشگاهی، صنعتی مدرن، به روز و بومی است که فارغ از هر گونه حاشیه پردازی باید به کار خود ادامه دهد اما به نظر می‌رسد در عرصه نمایشگاهی زمان خانه تکانی فرا رسیده و باید به سمت و سوی برگزاری نمایشگاه‌هایی برویم که علاوه بر توسعه تکنولوژی به صادرات نیز کمک بکنند.

    سیدی با بیان اینکه برگزاری تعدادی از نمایشگاه‌ها تنها سبب استحاله می‌شود گفت: نمی‌دانم چرا برخی نسبت به تخریب شهر آفتاب اهتمام ویژه دارند و این در حالیست که این سایت نمایشگاهی بر اساس مصوبات گوناگون و با صرف هزینه‌های زیاد ساخته شده تا میراثی برای شهر تهران باشد و بیان این جلمه‌های نازیبا بدون در نظر گرفتن قصد و نیت تنها ما را در ادامه راه مصمم‌تر می‌کند.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با بیان اینکه ممکن است در راه شهر آفتاب مشکلاتی نیز وجود داشته باشد عنوان کرد: ما در حال پوست اندازی هستیم و تا پایان سال نیز به صورت آزمایشی فعالیت خواهیم کرد اما شهر آفتاب پتانسیل خوبی است که نباید به تخریب آن دامن زد.

    وی با بیان اینکه سرانجام با تصمیم مسئولان پس از سال‌ها خلاء قرار است نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب با یک استراتژی جدید فعالیت کند گفت: شهر آفتاب آماده است تا به همه نیازهای نمایشگاهی پاسخ مناسبی بدهد و نه تنها پاسخ شرکت‌های ایرانی بلکه در عرصه بین المللی نیز شهر آفتاب توانسته است افق بی نظیری داشته باشد.

    سیدی افزود: با تکمیل فضاهای مسقف این نمایشگاه رتبه مان از نظر میزان فضای مسقف نمایشگاهی در خاورمیانه به یک می‌رسد و باید با همراهی مسئولان تلاش کنیم که سایت نمایشگاهی امارات که جدی‌ترین رقیب ما استرا  از صحنه خارج کنیم.

    همچنین نوری، مسئول برگزاری نمایشگاه‌ مبل و دکوراسیون نیز با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما برگزار کنندگان نمایشگاه این بود که در هر سوله و پارکینگی به اسم نمایشگاه مجبور بودیم آثار خود را عرضه کنیم گفت: خوشحال هستیم که با راه اندازی سایت نمایشگاهی شهر آفتاب توانستیم به محلی دست پیدا کنیم که تمام ویژگی‌های یک نمایشگاه بین المللی را دارد.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه پس از پنج ماه کار کارشناسی برگزار می‌شود افزود: در این نمایشگاه 70 شرکت ایرانی تولیدات داخلی خود را از ساعت 10 صبح تا 6 عصر از سی‌ام آذرماه تا 3 دی ماه در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

    وی همچنین از انجام نظرسنجی‌های گسترده از مردم خبر داد و گفت: یکی از مشکلات نمایشگاه‌ها این است که نیازهای مخاطبانشان احصاء نمی‌شود تا در نمایشگاه‌های بعدی مورد توجه قرار گیرد اما در نمایشگاه مبلمان سعی داریم تا با نظرسنجی از مخاطبان نیازهای بازدید کنندگان را احصاء کنیم و همچنین با رایزنی با سازمان توسعه تجارت از آنها خواسته‌ایم که ضمن حمایت از کالاهای ایرانی فرصتی را فراهم کند تا تولید کنندگان مبل در ایران بتوانند دستاوردهای خود را در صحنه‌های مختلف به نمایش بگذارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت