محمد رضا شمیم سرپرست فروش شرکت ایفا سرام مطرح کرد:

نمایشگاه ساختمان قشم رویدادی برای ایجاد توسعه در ساخت و ساز جزیره

عصر نمایشگاه- شرکت تولیدی کاشی و سرامیک ایفاسرام همانند تمام نمایشگاه های تخصصی ساختمان در سومین نمایشگاه ساختمان قشم حضور بسیار پررنگی دارد.

نمایشگاه ساختمان قشم رویدادی برای ایجاد توسعه در ساخت و ساز جزیره
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر ساختمان ، در این رابطه با محمد رضا شمیم سرپرست فروش ایفا سرام گفت و گویی داشتیم و از اهداف این شرکت برای حضور در این نمایشگاه جویا شدیم که در ادامه می خوانید:

    محمد رضا شمیم حضور درسومین نمایشگاه تخصصی ساختمان قشم را بسیار موثردانست و گفت: برای اولین بار است در نمایشگاه قشم شرکت می کنیم . سرمایه گذاری های خوب و پتانسیل ساخت و ساز زیادی که در قشم وجود دارد که میتوان با حضور در این نمایشگاه تخصصی با فعالان صنعت ساختمان این جزیرهخ زیبا به تعاملات تجاری بپردازیم.
    وی به نمایش گذاشتن محصولات جدید ایفا سرام را یکی دیگر از اهداف حضور در این نمایشگاه تخصصی دانست و افزود:
    کاشی های جدید ایفا سرام که در طرح های متنوع و سایز های«81*160 و 40*160 و 27*160 و 40*40موزاییکی» تولید کرده ایم را در این نمایشگاه به نمایش می گذاریم .
    سرپرست فروش ایفا سرام شرکت در نمایشگاه ها رایکی از سیاست های قدیمی ایفا سرام عنوان کرد و ادامه داد: ما در اکثر نمایشگاه های شهرستان ها و تهران شرکت می کنیم و با حضور پررنگ قابلیت های ایفا سرام را به مخاطبان نشان می دهیم. این حضور قوی در نمایشگاه ها باعث تقویت نمایندگی های فروش در شهرستان‌ها می شود تا مخاطبان تفاوت یک شرکت بزرگ با محصولات متنوع را درک کنند.
    وی یک  دیگر از اهداف حضور در این نمایشگاه را دیده شدن در دوران رکود اخیر صنعت ساختمان عنوان کرد و در این باره گفت: رکودی که چند سال است ساختمان را درگیرکرده تاثیر زیادی در صنایع وابسته آن از جمله کاشی و سرامیک گذاشته است. برند سازی و ارتباط مستقیم با مشتری در این دوران لازمه شرکت های وابسته به صنعت ساختمان است. کاشی و سرامیک به واسطه اینکه در انتهای پروسه ساخت و ساز مورد استفاده قرارمی گیرد با فاصله زمانی از صنعت ساختمان به رونق خواهد رسید.
    محمد رضا شمیم با اشاره به وضعیت نا بسامان صنعت کاشی و سرامیک افزود: به طور کلی رکود ساختمان در کشور تاثیر مخرب زیادی در این صنعت گذاشته است به طوری که بسیاری از همکاران ما تولید بیش از تقاضا دارند. ولی خوشبختانه ایفا سرام با اتخاذ سیاست های فروش و بازاریابی و ارائه محصولات متنوع تمام محصولات خود را پیش فروش کرده است.
    سرپرست فروش ایفا سرام تنوع سایز و طرح محصولات شرکت خود را در کنار قیمت مناسب عامل این پیشرفت و رونق عنوان کرد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت