سرپرست معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد خراسان شمالی مطرح کرد

شرکت ۱۳ ناشر خراسان شمالی در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب

عصر نمایشگاه- سرپرست معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۱۳ ناشر استان خراسان شمالی در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب شرکت دارند.

شرکت ۱۳ ناشر خراسان شمالی در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، رضا رضایی در جریان بازدید شماری از خبرنگاران از مراحل آماده‌سازی نهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی در مصلای امام خمینی(ره) اظهار کرد: این استان اکنون آمادگی برگزاری نهمین دوره  نمایشگاه کتاب است.

    وی گفت: نمایشگاه کتاب استان به‌عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی استان و ازجمله  فعالیت‌های اثرگذار برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه به‌عنوان یک امر زیربنایی است.

    سرپرست معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: برگزاری نهمین نمایشگاه استانی کتاب فرصتی به‌منظور توزیع کتاب و در دسترس قرار گرفتن این محصول فرهنگی به مردم  است.

    وی ادامه داد: نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی ٢٤ تا ٢٩ آذرماه  برپا خواهد بود که  برای بازدید عموم مردم از این نمایشگاه دو نوبت صبح ٩ تا ١٢ و عصرها ١٦ تا ٢١  پیش‌بینی‌شده است.

    رضایی با اشاره به تلاش مجریان این نمایشگاه برای برگزاری هر چه‌بهتر این رویداد فرهنگی اظهار کرد: ازاین‌رو ستاد اجرایی نمایشگاه از مدت‌ها قبل در قالب ١٣ کمیته اجرایی تشکیل شد.

    وی حضور 330 ناشر ازجمله  انتشاراتی‌های برتر از سراسر کشور را برشمرد و خاطرنشان کرد: دست‌کم  37 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

    به گفته سرپرست معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب  استان در 155 غرفه در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می‌شود.

    وی درباره میزان بن اختصاص‌یافته برای این نمایشگاه هم  بیان داشت: در این راستا  مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در این نمایشگاه پیش‌بینی‌شده که  از طریق بانک شهر با تخفیف 20 درصدی به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

    گفتنی است در این نمایشگاه برنامه‌های مختلف جنبی ازجمله کارگاه‌های داستان‌نویسی، نقد کتاب، شب‌شعر، جشن امضاء کتاب پیش‌بینی‌شده که در طول ٢٤ تا ٢٩ آذرماه به اجرا درخواهد آمد.

    برپایی جنگ شادی کودکان با حضور ملیکا زارعی خاله شادونه از دیگر بخش‌های پیش‌بینی‌شده در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی است.

    استان خراسان شمالی طی دو سال پیاپی از برپایی این رویداد مهم فرهنگی محروم بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت