بازدید شهردار باقرشهر از نمایشگاه جامع مدیریت بحران کشور در شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- شهردار باقرشهر و مدیران شهری از نمایشگاه جامع مدیریت بحران کشور بازدید به عمل آورند .

بازدید شهردار باقرشهر از نمایشگاه جامع مدیریت بحران کشور در شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از صدا و سیما، سعید استاد فرج به همراه برخی از مدیران مجموعه شهرداری باقرشهر از دومین نمایشگاه جامع مدیریت بحران کشور بازدید کردند .
    شهردار باقرشهر  گفت : در این نمایشگاه توانایی ها و امکانات موجود در حوزه امداد و نجات ، پدافند غیر عامل ، حوادث غیرمترقبه و آتش نشانی ساماندهی شده و به معرض نمایش در آمده اند که خوشبختانه شهرداری باقرشهر در حوزه استانداری تهران متولی یک غرفه بسیار خوب در این زمینه است .
    وی با اشاره به اینکه واحد آتش نشانی شهرداری باقرشهر با تمام قوا کلیه امکانات و تجهیزات را به نمایش گذاشته اند ، اظهار داشت : با توجه به اینکه ایران در معرض بسیاری از تهدیدها از جمله حوادث غیر مترقبه ، بلایای طبیعی و تهدیدهای سیاسی و اجتماعی از طریق دشمنان قرار دارد لذا باید آمادگی کامل در خصوص مدیریت بحران را داشته باشیم .
    سعید استاد فرج توجه به مدیریت بحران را یک ضرورت اساسی دانست و افزود : در هر شرایطی ما باید امکان ارزیابی و طرح مسائل را داشته باشیم و از آنجایی که شرایط در مواجه با بحران خیلی مطلوب نیست با ایجاد چنین نمایشگاهی و گردهمایی ها می توانیم امکانات و تجهیزات خود را تقویت نماییم .
    شهردار باقر شهر در پایان از تربیت مدیران در حوزه دانشگاهی مدیریت بحران سخن گفت و تصریح کرد : اگر مدیریت بحران کشور به صورت آکادمیک تجهیزات مقابله با بحران و حوادث را آموزش دهد و مدیران دانشگاهی تربیت نماید با توجه به اوضاع ایران در خاورمیانه می توان بسیاری از تجهیزات و امکانات را به صورت خود کفا  تامین نمود .
    مسئول حوادث شهرداری باقرشهر در ادامه افزود : تا کنون در شهرداری باقرشهر پروژه های عملیاتی بسیاری در حوزه مدیرت بحران از جمله احداث بوستان اسکان اضطراری صورت گرفته است که قابلیت اسکان هزاران نفر را در مواقع بحران دارد به صورتیکه سیستم های برق اضطراری ، چادر و سرویس های بهداشتی سیار در این بوستان تعبیه شده اند .
    وی با اشاره به انجام مانورهای مختلف در مدارس باقرشهر یادآور شد : مانور زلزله ، امداد و نجات و آموزش اطفای حریق در اکثر مدارس باقرشهر انجام شده و همچنین به تازگی از سیستم قطع هشدار دهنده زلزله رونمایی کرده ایم .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت