همزمان با افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر؛

دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای استان بوشهر افتتاح شد

عصر نمایشگاه- همزمان با افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای این استان نیز در سالن شماره دو نمایشگاه بین المللی بوشهر گشایش یافت.

دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای استان بوشهر افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، آئین افتتاح نمایشگاه رسانه های دیجیتال با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری دیگر از مسئولان استانی برگزار شد.
    معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در حاشیه دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان بوشهر در گفت وگو با ایرنا گفت: در این نمایشگاه ناشران تازه ترین و بروزترین نشرهای دیجیتال در زمینه تولید نرم افزار، بازی های به روز ساخت ایران و بازی های خارجی مورد تایید بنیاد بازی های رایانه ای را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
    آنیتا مظفری یادآورشد: در این نمایشگاه ٢٨ ناشر آثار خود را با 30 درصد تخفیف در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهند.
    وی ادامه داد: دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای استان بوشهر تا روز ٢٩ آذر ماه از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.
    مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران نیز گفت: یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر بعنوان سیصدو بیست و یکمین نمایشگاه استانی کتاب در سطح کشور است.
    امیرمسعود شهرام نیا ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده برای ناشرانی که از امکان حضور در نمایشگاه برخوردار نبودند بخش فروش متمرکز پیش بینی کنیم که این خود یک فرصت ارزشمند برای بازدید کنندگان است و از میزان کتاب بیشتری بهره خواهند برد.
    وی یادآور شد: تجربه های برگزاری 10 نمایشگاه کتاب سال های گذشته در بوشهر به رشد کمی و کیفی این نمایشگاه کمک شایانی داشته و امسال ناشران مطرحی در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.
    شهرام نیا یادآور شد: نقد و بررسی کتاب، رونمایی از چند کتاب فاخر و برگزاری نشست های مشاعره برخی از برنامه های جانبی و متنوع یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر به است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت