مدیرعامل کیش سل پارس :

پیش‌‌ ثبت ‌نام سیم‌کارت اولین اپراتور مجازی در الکامپ

عصر نمایشگاه- مدیرعامل کیش سل پارس گفت : سیم‌کارت‌های اولین اپراتور مجازی ایران با نام سامان‌تل در نمایشگاه الکامپ پیش‌‌ثبت‌نام می‌شوند.

پیش‌‌ ثبت ‌نام سیم‌کارت اولین اپراتور مجازی در الکامپ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از زومیت ، سید هوشنگ مرتضوی، مدیرعامل کیش سل پارس گفت: «پیش‌‌ثبت‌نام سیم‌کارت‌های اولین اپراتور مجازی با نام سامتل در نمایشگاه الکامپ از طریق درگاه‌های الکترونیکی و فرم‌های کاغذی انجام می‌شود.»

    مدیرعامل کیش‌سل اعلام کرد: «متقاضیانی که در نمایشگاه حضور ندارند، می‌توانند به درگاه اینترنت ثبت‌نام سامان‌تل مراجعه کنند. البته تعداد پیش‌‌ثبت‌نام در نظر گرفته‌شده، 200 هزار نفر در این مرحله است و بعد از آن سامانه‌ی پیش ثبت‌نام بسته می‌شود.»

    به گفته‌ی مرتضوی در این مرحله هیچ مبلغی از کاربران دریافت نمی‌شود و با کد رهگیری که دریافت می‌کنند، در ایام دهه‌ی فجر و بعد از آن سیم‌کارت خود را با قابلیت 4G دریافت خواهند کرد. این پیش‌‌ثبت‌نام برای متقاضیان تمام کشور فعال است.»

    مدیرعامل کیش‌سل در مورد اینکه اپراتور مجازی فروشنده‌ی اپراتورهای تلفن همراه نیستند توضیح داد: «هم‌اکنون اپراتورهای ثابت و سیار از بستر شرکت ارتباطات زیرساخت استفاده می‌کنند. ما هم از بسترهای زیرساخت و اپراتورهای همراه در بخش دسترسی استفاده می‌کنیم ولی هسته‌ی خودمان را داریم و برای آن تجهیزات خریداری کرده و شبکه‌ی خود را راه‌اندازی کرده‌ایم.»

    او در مورد تعرفه‌ی خدمات این اپراتور مجازی گفت:‌ «از تعرفه‌های مصوب کمیسیون تنظیم استفاده کرده‌ایم و اصلا قصد ارزان‌فروشی و شکستن نرخ بازار نداریم. برنامه‌ی ما برای بازار هدف مشخص است و به دنبال کیفیت هستیم.»

    به گفته‌ی مرتضوی، اپراتور مجازی تنها تفاوتی که دارد، این است که فرکانس و BTS از آن خود ندارد و به همین خاطر واژه‌ی مجازی در نامش می‌آید. اپراتور مجازی یک اپراتور کامل است که فقط تجهیزات خود را کرایه می‌کند. این کار به دلیل محدودیت فرکانس در کشورها انجام می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت