نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ تهران ؛

رونمایی از تولید نخستین سیستم عامل ملی کسب و کار در نمایشگاه الکامپ

عصر نمایشگاه- مجیدی ناقدی نیا با بیان اینکه امروزه پیشرفت فن آوری ارتباطات و اطلاعات، اقتصاد دیجیتالی و تجارت الکترونیکی را به دنیا هدیه کرده است آسان سازی و توسعه مدیریت هوشمند، هدفمند و علمی و همچنین کمک به حفظ درختان و جنگل ها با حذف کاغذ از فرایند کسب و کار را از مهمترین اهداف مجموعه دانش بنیان خود برای طراحی نخستین سیستم عامل ملی کسب و کار عنوان کرد.

رونمایی از تولید نخستین سیستم عامل ملی کسب و کار در نمایشگاه الکامپ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا، وی با بیان اینکه ابزار های مبتنی بر IT و بطور خاص نرم افزارهای سازمانی، بخشی جدایی ناپذیری از کسب و کار های امروز هستند گفت: امروزه سیستم های یکپارچه سازمانی با بهینه کردن بسیاری از فرایند های سازمان ها، روند انجام کارها را سرعت بخشیده اند و رقابت برای سازمان های فاقد چنین نرم افزار هایی بسیار مشکل تر شده است.

    طراح نخستین سیستم عامل بومی کسب و کار با بیان اینکه یکپارچگی اطلاعات و فرایند ها و امکان به اشتراک گذاری اطلاعات از مزیت های سیستم های یکپارچه تحت وب است افزود :کلیه ماژول های مورد نیاز سازمان حسابداری انبار حقوق و دستمزد و ... از یک بانک اطلاعاتی مشترک استفاده می کنند بنابراین گسستگی اطلاعات وجود ندارد و اطلاعات تکراری و اضافه نیز وجود نخواهد داشت.

    مدیرعامل شرکت تیم یار کاهش هزینه نیروی انسانی و افزایش سرعت، دقت و بهره وری را از دیگر مزیت های این سیستم ها عنوان و تصریح کرد: با خودکارسازی فرآیندهای سازمانی علاوه بر اینکه نقش نیروی انسانی کاهش و بهره وری آن افزایش پیدا می کند، خطای ناشی از اطلاعات پراکنده نیز از بین رفته و سرعت گردش کارها، اطلاعات و نهایتا بهره وری افزایش پیدا می کند.

    وی جلوگیری از اتلاف منابع سازمان، کاهش هزینه های عملیاتی و کاهش خواب سرمایه را از دیگر مزیت های سیستم یکپارچه تحت وب عنوان کرد.

    مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به پیش بینی و برنامه ریزی اثربخش این سیستم گفت: با امکان دریافت گزارشات لحظه ای و به روز از این سیستم، مدیران برای تصمیم گیری دیگر لازم نیست روزها منتظر دریافت اطلاعات از واحدهای مختلف باشند.

    به گفته مجید ناقدی با استفاده از سیستم های یکپارچه مدیران به سادگی می توانند شرایط مالی و فروش خود را پیش بینی و نسبت به برنامه ریزی صحیح کارها و منابع خود اقدام کنند.

    طراح نخستین سیستم عامل بومی کسب و کار استفاده آسان پشتیبانی قوی و قدرت فنی منحصر به فرد انعطاف پذیری بالا و چندزبانه بودن را از دیگر مزیت های این سیستم بومی برشمرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت