نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در خراسان‌شمالی گشایش می‌یابد‌

عصر نمایشگاه- رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی از گشایش و آغاز به کار نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در استان خبر داد.

نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در خراسان‌شمالی گشایش می‌یابد‌
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از تسنیم، امین قربانی اظهار داشت: نمایشگاه صنعت کشاورزی در 59 غرفه شامل ماشین‌آلات کشاورزی، دام، طیور، نهاده‌های کشاورزی، سیستم‌های نوین آبیاری، ابزار، ادوات باغبانی و تجهیزات گلخانه‌ای از امروز 29 آذرماه به مدت 5 روز در محل نمایشگاه بین‌المللی واقع در تخته ارکان برای بازدید عموم برپا می‌شود.

قربانی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، تجهیزات، تکنیک‌ها و روش‌های نوین برای توسعه و ترویج کشاورزی و معرفی این تکنولوژی‌ها به کشاورزان و بهره‌برداران عنوان کرد.

وی افزود: غرفه داران از استان‌های مختلف کشور ازجمله خراسان شمالی، خراسان رضوی، البرز، تهران، مازندران، گیلان و گلستان حضور دارند.

اختتامیه رقابت‌های قرآنی رحمه للعالمین در خراسان‌شمالی

رقابت‌های قرآنی رحمه للعالمین در خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های حفظ و ترتیل و مسابقه کتبی تفسیر سوره حجرات به کار خود پایان داد.

رقابت‌های قرآنی رحمه للعالمین در خراسان‌شمالی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های حفظ و ترتیل و مسابقه کتبی تفسیر سوره حجرات به کار خود پایان داد که در این دوره از مسابقات بالغ بر 600 نفر از دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، کارکنان و خانواده شاغلین برخی از ادارات خراسان شمالی حضور داشتند.

این دوره از مسابقات قرآنی از روز 24 آذرماه به مناسبت وحدت آغاز شد و در روزهای 25 تا 26 آذر ادامه داشت که در مراسمی برگزیدگان هر رشته تقدیر شدند.

این رویداد فرهنگی با مشارکت دانشکده علوم قرآنی بجنورد و همراه اول برگزار شد که معاون فرهنگی دانشگاه علوم و معارف دینی کشور، معاون عمرانی استاندار خراسان‌شمالی، مدیر مخابرات منطقه استان، رئیس دانشکده علوم قرانی بجنورد در آن حضور داشتند.

‌افتتاح 4 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در بجنورد

سرپرست مرکز بهداشت بجنورد از افتتاح چهار مرکز خدمات جامع سلامت در این منطقه خبر داد.

حسین صمدی اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت در روستاهای باغچق، بیدک، صندل آباد و ینگه قلعه افتتاح خواهد شد. این مراکز هم‌اکنون 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و  تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

سرپرست مرکز بهداشت بجنورد عنوان کرد: برای تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت به‌طور میانگین برای هر یک بین شش تا میلیارد ریال هزینه شده است. محل اعتبار هزینه شده برای ساخت این مراکز از اعتبارات طرح تحول سلامت است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت