وزیر کشاورزی ایتالیا بیان کرد

نمایشگاه اکسپو کلیدی برای گشایش همکاری های ایران و ایتالیا

عصر نمایشگاه- وزیر کشاورزی ایتالیا از ایران برای حضور در نمایشگاه اکسپو میلان تشکر کرد و گفت: اکسپو کلید مهمی برای گشایش همکاری های متقابل تهران و رم است .

نمایشگاه اکسپو کلیدی برای گشایش همکاری های ایران و ایتالیا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، مائوریزیو مارتینا در نشست تجاری ایران و ایتالیا در محل هتل اسپیناس تهران افزود: اکسپو 2015 در میلان این امکان را فراهم ساخت تا فناوری ها و تجارب زیادی در مباحث مختلف مرتبط با کشاورزی و مواد غذایی به دست آید.

    وی انجام سفرها و دیدارهای دو جانبه میان مقام های ایران و ایتالیا را یادآور شد و گفت: آنچه در این هفته ها اتفاق افتاده، بسیار برای توسعه هر چه بیشتر فعالیت های دو کشور اهمیت دارد.

    این مقام ایتالیایی ضمن تاکید بر اینکه تهران و رم شروع خوبی برای همکاری در کنار یکدیگر داشتند، افزود: امروز و در حاشیه این سفرگام های مهمتری برداشته خواهد شد و دو کشور تجربیات خود ر ا در زمینه های کشاورزی و مواد غذای با یگدیگر مبادله خواهند کرد.

    وزیر کشاورزی ایتالیا اظهار داشت : دو کشور در بخش های مرتبط با مواد غذایی و کشاورزی می توانند الگوهایی را ارائه کنند و با یکدیگر در زمینه های تجاری و کارآفرینی مشارکت داشته باشند.

    وی گفت: ایتالیا دارای یکسری شرکت های کشاورزی کوچک است که می تواند به خوبی با همتایان خود در ایران همکاری داشته باشند و شرایط جدید فرصت خوبی برای همکاری آنها را فراهم ساخته است.

    به گفته این مقام ایتالیایی، اکنون شرایط خوبی برای برداشتن گامی رو به جلو در روابط دو جانبه میان ایران و ایتالیا فراهم شده و این همایش می تواند به امضای تفاهم نامه هایی منجر شود.

    وی اضافه کرد : شرکت های ایتالیایی پیش از این علاقه مندی خود را برای همکاری با شرکت های ایرانی نشان داده اند .
    وزیر کشاورزی ایتالیا اظهار امیدواری کرد: این سفر موجب شود تا دو کشور روابط خود را در مسیری منطقی و پایدار هدایت کنند و ادامه دهند.

    به گزارش ایرنا ،هیات 310 نفره ایتالیایی از 197 شرکت روز گذشته ( دوشنبه) وارد کشور مان شده اند و این هیات دو هفته بعد از سفر هیات ایرانی به ایتالیا، به تهران آمده اند.
    ارزش قرار دادهای امضا شده در سفر هیات ایرانی به ایتالیا به میزان 18.4 میلیارد دلار اعلام شد .
    پیش بینی شده است در سفر هیات ایتالیایی به ایران در مورد قراردادهایی جدید که مهمترین آنها مربوط به نفت و انرژی است، مذاکره شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت