معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

۶ غرفه اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه کتاب جنوب کرمان ایجاد می شود

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: ۶ غرفه اقتصاد مقاومتی در چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان ایجاد می شود.

۶ غرفه اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه کتاب جنوب کرمان ایجاد می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سید حسین طیبی در حاشیه بازدید معاون برنامه ریزی فرمانداری جیرفت و جمعی از مسئولان محلی از روند برپایی چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان افزود: از 6 غرفه در نظر گرفته شده برای اقتصاد مقاومتی یک غرفه به صورت کلی شامل بروشور و کتاب و مابقی متعلق به ادارات کل جنوب کرمان است.
وی بیان کرد: ادارت کل این منطقه می توانند فعالیت های حوزه کاری خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه کتاب به معرض نمایش بگذارند.
وی گفت: تاکنون پنج اداره کل جنوب کرمان آمادگی خود را برای ارایه عملکرد اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه کتاب اعلام کرده اند و این آمادگی وجود دارد که سایر ادارات کل منطقه عملکرد اقتصاد مقاومتی خود را ارائه کنند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: به نمایش گذاشتن عملکرد اقتصاد مقاومتی ادارات کل و ادارات شهرستان منطقه ترویج این فرهنگ در جامعه است.
وی بیان کرد: فرهنگ اقتصاد مقاومتی باید در جامعه ترویج و نهادینه شود تا شاهد اثرات آن در جامعه باشیم.
طیبی گفت: اقتصاد مقاومتی نیاز ضروری جامعه است لذا در این زمینه باید بیشتر تبلیغ و فرهنگ سازی شود.
وی افزود: چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان 11 تا 16 دی ماه در محل حسینیه شهدای جیرفت برگزار می شود و 400 ناشر در این نمایشگاه شرکت می کنند.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخانی در جامعه بویژه بین نسل جوان است.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد،‌ فاریاب،‌ رودبارجنوب، ‌کهنوج، ‌قعله گنج و منوجان را با جمعیت حدود یک میلیون نفر زیر پوشش دارد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت