در شش دوره تخصصی؛

برنامه کلاسهای آموزشی نمایشگاه بیست و سوم چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران منتشر شد

عصر نمایشگاه- شش دوره تخصصی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران برگزار خواهد شد.

برنامه کلاسهای آموزشی نمایشگاه بیست و سوم چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، امسال برای ستاد برگزاری برنامه ریزی جامعی برای بخش آموزشی نمایشگاه داشته است، اختصاص یک سالن به بحث آموزش از رویدادهای قابل توجه این دوره خواهد بود.
سالن شماره 20 نمایشگاه با استقرار ماشین آلات علاوه بر به نمایش گذاشتن خطوط تولید میزبان پنج دوره آموزشی نیز خواهد بود.

برنامه کلاسهای آموزشی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران در روز اول یعنی یکشنبه 5/10/95 به « اهمیت چاپ CIJ در صنایع بسته بندی و مرکب های تاریخ زن از جنبه فرمولاسیونهای متناسب با زیرآیند» اختصاص یافته است.

مدرس این دوره آموزش مهندس جلیلی است و ساعت برگزاری 14 الی 15، همچنین محل برگزاری این دوره در سالن 20 خواهد بود.

اما اتفاق خوب این دوره از نمایشگاه برگزاری یک دوره آموزش بین المللی است به همت شرکت آلتین نام آور در روز دوم یعنی دوشنبه 6/10/95 خواهد بود، این دوره با عنوان « راه حل های بسته بندی مواد غذایی» به بررسی بسته بندی مواد غذایی در بخش های مختلف چاپی مانند چاپ دیجیتال،افست، فلکسو خواهد پرداخت.
مدرس دوره آقای gida ambalaji cozomleri است که با ترجمه همزمان آخرین رویدادهای بین المللی این بخش را مرور خواهد نمود. این دوره آموزشی از ساعت 11 الی 12:30 در سالن شماره 2 مقابل ساختمان اداری برگزار خواهد شد.

همچنین در این روز دوره دیگر از ساعت 14 الی 15 با عنوان « تقابل سفیدی و سیاهی در صنعت چاپ و بسته بندی» توسط خانم دکتر جعفری در سالن 20 برگزار خواهد شد.

روز سوم سه شنبه 7/10/95نیز دو دوره آموزشی برگزار می شود، از ساعت 11الی 12 مهندس آرش نیک دست «مدیریت کسب و کار با گرایش بازاریابی در صنعت چاپ» را در مرکز آموزشی سالن 20 برگزار می کند و خانم دکتر سلیمانی از ساعت 14 الی 15 دوره ای با عنوان « لزوم استاندارد در چاپ و بسته بندی» برگزار خواهد کرد.

روز چهارم نمایشگاه نیز دکتر محمودی «اصول و مبانی مدیریت رنگ در چاپ» در ساعت14الی15 در سالن 20 برگزار خواهد کرد.
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران از 5 الی 8 دی ماه در محل دایمی نمایشگاه تهران برگزار خواهد شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت