رئیس هیأت مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران بیان کرد

تشکیل اولین جلسه ستاد اجرایی هجدهمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی

عصر نمایشگاه- اولین جلسه ستاد اجرایی هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی روز دوشنبه ۱۹ بهمن ماه با حضور نمایندگان بیش از ۴۰ مرکز، سازمان و ارگان های دریایی کشور در سالن جلسات شرکت تایدواتر خاورمیانه برگزار گردید.

تشکیل اولین جلسه ستاد اجرایی هجدهمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، اولین جلسه ستاد اجرایی هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی روز دوشنبه 19 بهمن ماه با حضور نمایندگان بیش از 40 مرکز، سازمان و ارگان های دریایی کشور در سالن جلسات شرکت تایدواتر خاورمیانه برگزار گردید.

    همچنین محمدسعید سیف (رئیس هیأت مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران) در این جلسه ضمن تشکر از میزبانی شرکت تایدواتر خاورمیانه و حضور نمایندگان شرکت ها و مراکز دریایی کشور خلاصه ای از اقدامات انجام شده بعد از برگزاری هفدهمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی که در تاریخ های 1 الی 4 دیماه 94 با حضور معاون اول رئیس جمهور و دیگران مسئولین هیات دولت در جزیره کیش برگزار شد ارائه نموده و کتابچه گزارش جامع دو رویداد فوق در اختیار حضار قرار گرفت.

    سیف در خصوص برگزاری همایش و نمایشگاه بین المللی در سال آتی با توجه به شرایط بین المللی ایجاد شده در کشور و نیز وجود زیرساخت های مناسب در جزیره کیش اعم از ایاب و ذهاب و اسکان، هتل ها و محل برگزاری مناسب همایش و نمایشگاه و نیز طی تصمیمات هیأت مدیره انجمن مقرر گردید همایش و نمایشگاه هجدهم در تاریخ های 27 الی 30 مهرماه و در جزیره کیش برگزار گردد.

    وی به برگزاری یک سال در میان همایش صنایع دریایی در جزیره کیش در سالیان گذشته اشاره کرد و گفت: جمعبندی ما از همایش های قبلی این بود که اگر بخواهیم همایشی در سطح بین‌المللی برگزار کنیم نیاز به این هست که امکانات فراخور آن هم فراهم باشد. بعضا برگزاری همایش در بعضی شهرستان های دریایی سطح همایش، تحت شعاع کمبود امکانات قرار می گرفت. اما مسائل مربوط به امکانات برگزاری همایش و نمایشگاه در کیش رفع شده است. در ضمن در جهان هم اگر نمایشگاهی در شهری مثلا شانگهای برگزار می شود به شهر دیگری نقل مکان  نمی کند و تصمیم گرفته ایم نمایشگاه را سالانه در کیش برگزار کنیم.

    رییس انجمن مهندسی دریایی ایران نقطه ضعف تصمیم جدید را بی تاثیر بودن نمایشگاه و همایش صنایع دریایی بر سایر شهر های ساحلی عنوان کرد و گفت: «برای رفع این مشکل تصمیم به برگزاری همایش های یک روزه در شهر های ساحلی مختلف گرفته ایم تا در این مجموعه سمینار ها مشکلات هر شهر مطرح شود و راهکار های آن مورد بررسی قرار گیرد.»

    رئیس هیأت مدیره انجمن در این جلسه آقایان سعید مظاهری و پیمان مسعودزاده را به عنوان دبیران همایش و نمایشگاه هجدهم معرفی نمودند و در ادامه آقای دکتر مظاهری درخصوص برنامه های آتی همایش توضیحاتی ارائه نمودند.

    به گزارش مارین نیوز،حاضرین با اعلام نظرات و پیشنهادات خود درخصوص نقاط ضعف و قوت همایش قبل و نیز ارائه راهکارهای مناسب برای برگزاری همایش هجدهم نظرات خود را اعلام نمودند و موضوعاتی همچون کارگاه های آموزشی، پیگیری نتایج همایش های قبلی، حضور پررنگ شرکت های صنایع فراساحلی کشور، برگزاری نمایشگاه با استفاده از متدهای بین المللی، دعوت به حضور همکاران خارجی شرکت ها و سازمان های داخلی کشور، درخواست از سازمان های برای ارائه پیشنهادات و نحوه همکاری در همایش و نمایشگاه آتی و... مطرح گردید.
    شایان ذکر است ،در پایان مقرر گردید جلسه دوم ستاد اجرایی با محوریت نمایشگاه بین المللی در اوایل اردیبهشت ماه سال 95 برگزار گردد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت