مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های خوزستان :

کلنگ زنی نمایشگاه دائمی جدید خوزستان تا ماه آینده

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های خوزستان گفت: با توجه به همکاری‌هایی که در مرکز استان و خارج از استان انجام شده، توانستیم ۶۳ هکتار زمین برای نمایشگاه بین‌المللی اهواز در نظر بگیریم و آن را نهایی کنیم و امیدواریم ظرف یک ماه آینده کلنگ نمایشگاه اهواز را در محل جدید به زمین بزنیم.

کلنگ زنی نمایشگاه دائمی جدید خوزستان تا ماه آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، رحیم جلیلی در مراسم اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه صنعت حفاری که  4 دی ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سطح جهان و کشور برخی از موضوعات نمایشگاهی با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان از هم جدا می‌شوند و نمایشگاه آن‌ها به صورت تخصصی برگزار می‌شود و در این زمینه نمایشگاه صنعت حفاری نیز از صنعت نفت جدا شد.

وی افزود: با توجه به سالروز تأسیس ملی حفاری و تقاضایی که در این زمینه وجود داشت، دلایلی عنوان شد تا نمایشگاه حفاری به صورت جداگانه برگزار شود و در این راستا نیز تلاش‌هایی انجام گرفت تا نمایشگاه صنعت حفاری، نمایشگاهی در خور شأن استان و کشور باشد و به خوبی برگزار شود.

جلیلی تصریح کرد: تمام تلاش‌ها انجام شد تا نمایشگاه بین‌المللی اهواز سروسامانی به خود بگیرد اما محیط نمایشگاه کنونی مورد قبول ما نیز نیست و به دنبال آن هستیم تا زیرساخت‌های نمایشگاهی را در جایی دیگر اجرا و نمایشگاهی مناسب را برای مردم اهواز ایجاد کنیم.

وی گفت: پروسه احداث نمایشگاه جدید اهواز بیش از سه تا چهار سال به طول می‌انجامد تا نمایشگاهی با استانداردهای جهانی را در استان داشته باشیم و در این راستا مشاور گرفته شده و جانمایی نمایشگاه نیز انجام شده است.

جلیلی عنوان کرد: در نمایشگاه صنعت حفاری که همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش برگزار شد، 130 واحد در نمایشگاه صنعت حفاری و 30 واحد در نمایشگاه هفته پژوهش حضور داشتند.

وی ادامه داد: 70 درصد از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه حفاری تولیدکننده و 30 درصد نیز تأمین‌کننده قطعات بودند که از هفت استان خوزستان، تهران، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، فارس و استان مرکزی در این نمایشگاه حضور یافتند.

جلیلی خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه در دوره پسابرجام قرار داریم، باعث شده تا مشکلات اشتغالزایی در کشور وجود داشته باشد و نتوانیم آن‌ها را حل کنیم اما برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند به حل مشکل اشتغال استان کمک کند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت