مدیرکل ارشاد اسلامی استان زنجان بیان کرد

برگزاری نمایشگاه کتاب‌شناسی حضرت زینب (س) در زنجان

عصر نمایشگاه- مدیرکل ارشاد اسلامی استان زنجان با تأکید بر تبیین شخصیت حضرت زینب (س) و گسترش فرهنگ عاشورایی در جامعه گفت: نمایشگاه کتاب‌شناسی حضرت زینب (س) در زنجان برپا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب‌شناسی حضرت زینب (س) در زنجان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، ناصر مقدم در دومین جشنواره ملی شکوه شکیبایی اظهار داشت: همه ما به عنوان پیروان اهل بیت(ع) باید در راستای فرهنگسازی و اشاعه فرهنگ اسلامی و عاشورایی و سیره عملی ائمه معصومین(ع) تلاش کنیم.

    وی با اشاره به تلاش‌های گذشتگان برای انتقال مفاهیم اسلامی به نسل‌های آینده ابراز کرد: ما نیز باید وظیفه خود را انجام دهیم و سیره عملی اهل بیت (ع) را به آیندگان منتقل کنیم.

    مدیرکل ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به لزوم آشنایی با شخصیت والای حضرت زینب(س) بیان کرد: در حوزه‌های هنری و فرهنگی کمتر به این موضوع پرداخته شده که باید آثار فاخر در این عرصه افزایش یابد.

    وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی حضرت زینب(س) با همکاری اداره ارشاد اسلامی، دفتر نمایندگی ولی فقیه، زینبیه اعظم زنجان و سایر نهادها عنوان کرد: استقبال وسیعی از این جشنواره شده که این موضوع در آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره مشهود است.

    مقدم ابراز کرد: پرداختن به سیره اهل بیت(ع) جامعه را در مقابل نفوذ فرهنگ بیگانه مصون می‌دارد و سبب گسترش فرهنگ عاشورایی در بین اقشار مختلف مردم می‌شود.

    وی با اشاره به مقام والای حضرت زینب(س) عنوان کرد: این بانوی بزرگ اسلام الگوی صبر و استقامت نه تنها برای زنان بلکه برای مردان ما نیز بوده است.

    به گزارش تسنیم مدیرکل ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره در چهار بخش بخش مقاله نویسی، شعر ترکی و فارسی، داستان ترکی و فارسی و دلنوشته برگزار شده است، گفت: امروز نمایشگاه آثار خوشنویسی نیز افتتاح می‌شود.

    وی با اشاره به برنامه مشاعره در زینبیه اعظم زنجان ابراز کرد: کتاب‌شناسی حضرت زینب در قالب 30 تابلو به نمایش گذاشته می‌شود که در آنها مشخصات و خلاصه‌ای از کتابهای برجسته منتشر شده درباره حضرت زینب(س) معرفی شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت