دبیر اتاق تعاون استان خوزستان ؛

کالا‌های نمایشگاه «توانمندی‌های زنان خوزستان» رقیب برندهای ترکی

عصر نمایشگاه- با تکیه بر توانمندی‌های زنان خوزستانی در بخش تولید، تجارت و به نوعی اقتصاد خانوادگی کالاهایی بسیار خوب و حتی رقیب با برند‌های ترکی در نمایشگاه «توانمندی‌های زنان خوزستان» ارائه شد .

کالا‌های نمایشگاه «توانمندی‌های زنان خوزستان» رقیب برندهای ترکی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تابناک ، بهرام احمدی با اشاره به برگزاری «نمایشگاه توانمندی‌های زنان خوزستان» در استان بصره عراق اظهار کرد: در این نمایشگاه برای نخستین بار، با تکیه بر توانمندی‌های زنان خوزستانی در بخش تولید، تجارت و به نوعی اقتصاد خانوادگی کالاهایی بسیار خوب و حتی رقیب با برند‌های ترکی ارائه شد.

وی با بیان اینکه کالاهای ایرانی این نمایشگاه زمینه تجاری و بازرگانی را برای تولید کنندگان داخلی فراهم کرد تصریح کرد: به نظر می‌رسد با توجه به ساخت فرهنگی و سنتی که در استان بصره وجود دارد کالا‌هایی خوبی در نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شد.

دبیر اتاق تعاون استان خوزستان با ابراز تاسف از اینکه در مرز‌های شلمچه و چذابه تنها چند قلم کالای ایرانی شامل مواد اولیه و مصالح ساختمانی با مشتریان عراقی به معامله گذاشته می‌شوند، گفت: در این نمایشگاه بسیاری از اقلام مورد نیاز خانواده‌ها از جمله پوشاک، مواد غذایی، شیرینی جات، لباس عروس و حجاب ایرانی عربی ارائه شد.

احمدی متذکر شد: تقریبا تمام تجار عراقی با مراجعه به پایانه‌های مرزی اقدام به سفارش و خرید کالا‌های مورد نیاز خود می‌کنند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال اقلامی چون سیمان، مصالح ساختمانی و برخی از مواد غذایی نیاز به برگزاری نمایشگاه ندارند و برای متقاضی عراقی شناخته شده هستند.احمدی افزود: اما نمایشگاه اخیر را در واقع می‌توان نمایشگاه عامه مردم عنوان کرد چرا که با توجه به اینکه گردانندگان آن خانم هستند تقریبا در این نمایشگاه اغلب کالا‌های مورد نیاز خانواده‌ها را پیش بینی و به معرض نمایش گذاشتند.

این صادر کننده گل و گیاه با اشاره به میزان متقاضیان کالا‌های ارائه شده در این نمایشگاه تاکید کرد: جذب مشتریان عراقی برای این قبیل کالا به طور حتم هم می‌تواند حضور استان در بازار عراق را پر رنگ‌تر کند و هم زمینه‌های اقتصادی را برای استان در حوزه صادرات غیر نفتی فراهم کند.

احمدی با بیان اینکه همیشه در نمایشگاه‌های مد و پوشاک موافقان و مخالفان زیادی در برگزاری وجود دارد متذکر شد: ارائه انواع پوشاک زنان با حفظ موازی دینی اسلامی از نقاط قوت این نمایشگاه بود به طوری که این ذهنیت را به خوبی تلقی کرد که با حفظ حجاب اسلامی هم می‌توان پوشاک ایرانی را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به محل برگزاری نمایشگاه «توانمندی‌های زنان خوزستان» در استان بصره بیان کرد: این نمایشگاه برخلاف نمایشگاه‌های قبلی در محیط بزرگ تجاری و پر رفت و آمد برگزار شد.

دبیر اتاق تعاون استان در پایان با ابراز امید واری کرد: با حمایت از بخش خصوصی و اعتماد به توانمندی‌های آن در رشد و توسعه اقتصاد داخلی و فراهم کردن زمینه‌های صادرات برای تولیدات خوزستانی گام موثری در روند رشد اقتصاد استان بردارد

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت