۱۰ استارتاپ برتر الکام استارز برای حضور در نمایشگاه CeBIT آلمان معرفی شدند

عصر نمایشگاه- همان گونه که در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی یا همان الکامپ ۲۰۱۶ وعده داده شده بود، ۱۰ استارتاپ برتر شرکت کننده در بخش الکام استارز برای حضور در نمایشگاه سبیت آلمان معرفی شدند.

۱۰ استارتاپ برتر الکام استارز برای حضور در نمایشگاه CeBIT آلمان معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تک شات ، الکامپ 2016 روز پنجشنبه 25 آذرماه با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران کار خود را آغاز کرد و 28 آذرماه به کار خود پایان داد.

    در این دوره نیز همچون دوره ی قبل، سالن استارتاپ ها از جمله پر هیجان ترین و شلوغ ترین سالن های نمایشگاه به شمار می رفت که این بار، با برند الکام استارز معرفی و بنا شد از میان بیش از 200 استارتاپ شرکت کننده، 10 استارتاپ برتر از سوی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برای شرکت در نمایشگاه CeBIT آلمان معرفی شوند.

    گفتنی است 38 داور استارتاپ های برتر را از میان 135 استارتاپی که در سالن الکام استارز به ارائه ی کسب و کار خود پرداختند انتخاب کرده اند.

    استارتاپ های کی کجاس، ریکامندر و پوشه، با رای داوران به ترتیب سه رتبه ی برتر این دوره را از آن خود کردند که سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور هزینه ی اقامت و حضور این سه در پاوین استارتاپ های ایرانی نمایشگاه سبیت را تقبل کرده است.

    مهربانه، بقچه، اینستاچاپ، ایوند، 3DFAST، کیف پول شخصی نیوُ، و تِله طب نیز هفت استارتاپ دیگری را تشکیل می دهند که به رای داوران در رده های بعدی قرار گرفته اند و هزینه ی غرفه ی آنان در نمایشگاه سبیت نیز توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور پرداخت خواهد شد.

    لازم به ذکر است چنانچه هر یک از استارتاپ های تایید شده به هر دلیل امکان همراهی تیم کسب و کار های نوپا در نمایشگاه سبیت 2017 آلمان را نداشته باشد، استارتاپ بعدی لیست رده بندی جایگزین آن خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت