با حضور رئیس مرکز ملی فرش ایران

نمایشگاه فرش دستباف قزوین افتتاح شد

عصر نمایشگاه- نهمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش با حضور رئیس مرکز ملی فرش ایران و استاندار قزوین گشایش یافت.

نمایشگاه فرش دستباف قزوین افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، یکشنبه شب در مراسمی با حضور حمید کارگر رئیس مرکز ملی فرش ایران، فریدون همتی استاندار، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان، فرمانداران و جمعی از فرشبافان، پیش کسوتان، هنرمندان و تولیدکنندگان فرش دستباف درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.

نهمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلوفرش از تاریخ 5 لغایت 10 دی ماه بمدت شش روز برپاست و علاقمندان می توانند از ساعت 15 الی 21.30 دقیقه از آن دیدن کنند.

این نمایشگاه برای نهمین بار در استان قزوین با حضور بیش از 50  تولید کننده، صادرکننده و فعال حوزه فرش دستباف از استان های آذربایجان شرقی، قم، کرمانشاه، زنجان، ایلام، یزد، آذربایجان غربی، گلستان، چهارمحال و بختیاری، قزوین و تهران در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع برگزار شده است.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان انواع گلیم، فرش، جاجیم، تابلو فرش، مواد اولیه فرش را در رنگ ها و طرح های مختلف به نمایش گذاشته اند.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهارداشت: آشنایی مردم با هنر فرش، حمایت ازتولید کنندگان داخلی،صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی،ترویج وتوسعه صنعت فرش دستباف،ایجاد فضایی جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

طاهرخانی یادآورشد: با همکاری سازمان صنعت استان در حمایت از تولیدکنندگان امیدواریم از این پس با برپایی غرفه دائمی فرش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی بتوانیم در معرفی صنعت فرش بیشتر تلاش کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین تصریح کرد:آمادگی داریم برای احیاء صنعت فرش قزوین که قدمتی دیرینه دارد با سازمان صنعت، بافندگان و اتحادیه فرش استان همکاری همه جانبه داشته باشیم.

نهمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلوفرش در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21:30  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت