مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خبر داد

حضور ۱۰۰غرفه در نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک تهران

عصر نمایشگاه- مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از افتتاح نهمین جشنواره محصولات ارگانیک در ١١ دی ماه سال جاری با حضور تولید گنندگان محصولات ارگانیک در قالب ۱۰۰ غرفه خبر داد .

حضور ۱۰۰غرفه در نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، علیرضا رحیمی، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در نشست خبری نهمین جشنواره محصولات ارگانیک با اعلام این خبر گفت: این جشنواره ١١ تا ١٧ دی ماه سال جاری در بوستان گفت و گو برگزار می شود.

وی با بیان این که بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و با تاکید شهردار تهران به منظور ترویج استفاده از محصولات ارگانیک طبیعی برای شهروندان این اتفاق شکل گرفت، تصریح کرد: داشتن شهر سالم در گرو شهروند سالم است. وی با تاکید بر این که غذای سالم باید مورد توجه قرار گیرد افزود: این جشنواره توسط انجمن ارگانیک ایران و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران صورت می گیرد.

رحیمی با اعلام این که تاکید بر تولید محصولات سالم و ارگانیک حکم رهبری است، اظهار کرد: این مبحث در برنامه ششم توسعه نیز گنجانده شده است و در واقع ضروری است که دستگاه های دیگر نیز در موضوع محصولات ارگانیک و سالم ورود پیدا کنند.

این مقام مسئول با اعلام این که بیش از 100 غرفه در نهمین جشنواره محصولات ارگانیک سازماندهی شده است، ادامه داد: این غرف در بخش محصولات ارگانیک، محصولات طبیعی و گیاهان دارویی در این دوره جشنواره مستقر هستند.
وی ادامه داد: کسانی که در این نمایشگاه به عنوان بهره بردار شرکت می کنند در واقع تولیدکنندگان محصولات هستند و در واقع نهادهای مجاز و دارای صلاحیت در موضوع محصولات ارگانیک پس از تأیید کمیته وارد این نمایشگاه می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اعلام این که در ٢٣ بازار سازمان میادین در سطح شهر درحال حاضر محصولات ارگانیک ارائه می شود، تاکید کرد: این بازارها تنها در نقاط برخوردار شهر نیستند بلکه به منظور ترویج استفاده از مواد غذایی سالم و محصولات ارگانیک در تعدادی از بازار های نقاط کم برخوردار نیز این محصولات ارائه می شود و این سیاست سازمان به منظور تشویق و ترغیب مردم در استفاده از مواد غذایی سالم است.

وی با بیان این که ما معتقدیم سلامت مردم قابل معامله نیست، گفت: ممکن است ترویج استفاده از مواد غذایی سالم وظیفه ذاتی شهرداری نباشد اما بنا به تاکید شورای شهر و شهردار تهران ما به این موضوع مهم ورود پیدا کردیم.
رحیمی ادامه داد: در نهمین جشنواره محصولات ارگانیک مباحث آموزشی و کارگاه های بحث و گفت و گو نیز به منظور تبادل تجربیات و اطلاعات صورت می گیرد.

وی با اعلام این که کمیته پایش در جشنواره به منظور اطمینان از سلامت محصولات مستقر است، اظهار کرد: بازرسان کنترل و نمونه گیری به صورت منظم بر عملکرد تولیدکنندگان و غرفه داران نظارت دارند.

این مقام مسئول گفت: اصولا ذات نمایشگاه بر تخفیفات ارائه شده است و ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا محصولات با تخفیف ارائه شود و هم چنین شهروندان می توانند محصولات خود را نیز از نمایشگاه خرید کنند.

وی ادامه داد: در سازمان میادین شهرداری تهران طی یک سال اخیر تغییرات بخصوصی رخ داده است و نمونه آن افزایش تعداد بازارهای میادین میوه و تره بار سطح شهر است که در حال حاضر 206 بازار میادین میوه و تره بار در سطح شهر تهران است و تا پایان امسال به 230 نقطه افزایش می یابد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت