با حضور فرماندار و اعضای ستاد مدیریت بحران ؛

نمایشگاه تجهیزات ایمنی و امدادی در خمین گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه تجهیزات ایمنی، امدادی و توانمندی های جمعیت هلال احمر به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی با حضور فرماندار و اعضای ستاد مدیریت بحران در مرکز جمعیت هلال احمر این شهرستان آغاز به کار کرد.

نمایشگاه تجهیزات ایمنی و امدادی در خمین گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خمین در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه تجهیزاتی از جمله دستگاه های نجات، آمبولانس، تجهیزات پزشکی، دستگاه زنده یاب، چادرهای امدادی، تجهیزات ویژه عملیات احیای قلبی و ریوی، لوازم نجات در کوهستان و سیلاب و ایستگاه سلامت در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه بخشی از توانمندی ها و تجهیزات دیگر از قبیل سیستم اطفا حریق، ست هیدرولیک، خودروهای آتش نشانی و جک هیدرولیک به نمایش گذاشته شده است.

شریفی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی بیشتر شهروندان با اقدامات واحدهای مختلف جمعیت هلال احمر در هنگام بروز بلایای طبیعی و همچنین اطلاع رسانی و آمادگی برای مقابله با حوادث و کاهش آسیب های ناشی از خسارت های حوادث غیرمترقبه بیان کرد.

فرماندار خمین نیز در حاشیه گشایش این نمایشگاه با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در مدیریت بحران اظهار کرد: محور تفکر بشر در مقابله با بلایای طبیعی، توسعه فرهنگی است.
سید مهدی ساداتی افزود: دستگاههای اجرایی با تدوین راهبردهای مشخص و برنامه ریزی شده نقش موثری در مقابله با بحران دارند.

 وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای پیشگیری در مدیریت بحران افزود: سرمایه گذاری در مقوله پیشگیری از آثار مخرب بلایا و حوادث احتمالی می کاهد.
ساداتی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و بارش برف و باران و تاکید بر اهمیت مدیریت بحران اظهار کرد: همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان باید با برنامه ریزی مناسب ، آمادگی کامل برای مواجه شدن با حوادث احتمالی را داشته باشند.
نمایشگاه تجهیزات ایمنی، امدادی و مدیریت بحران با همکاری ایستگاه آتش نشانی به مدت یک هفته در محل جمعیت هلال احمر خمین برپا است.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 110 هزار نفر جمعیت و در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت