در بوستان ولایت شهر عسلویه ؛

نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در عسلویه برگزار می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با شعار” نه به اعتیاد»از ۷ الی ۱۱ دی ماه در در بوستان ولایت شهر عسلویه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در عسلویه برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از نسیم جنوب ، محمد بری مسئول روابط عمومی شهرداری عسلویه در خصوص این نمایشگاه گفت: از هفتم دی ماه به مدت پنج روز ، نمایشگاهی با عنوان ” پیشگیری از آسیب های اجتماعی ” با شعار ” نه به اعتیاد » در بوستان ولایت شهر عسلویه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری عسلویه در این نمایشگاه سعی بر استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های مردمی خصوصا انجمن های مردم نهاد و سمن ها را داشته است تا مردم از این طریق به عرصه های اجتماعی ورود کنند و حضور پر رنگ تری داشته باشند.

وی از منطقه ویژه پارس نیز که در پرپایی این نمایشگاه تاثیرگذار بوده است تقدیر نمود و افزود: در کنار منطقه ویژه پارس، شهرداری عسلویه نیز همواره از چنین طرح هایی استقبال می کند و خود را در بطن کار قرار می دهد تا بتواند کمک موثری در آن موضوع داشته باشد.

مسئول کمیسیون بانوان شهرداری عسلویه نیز در خصوص این نماشگاه اظهار داشت: نقش کمیسیون بانوان شهرداری عسلویه در این نمایشگاه تبیین تاثیرگذاری نقش و جایگاه زنان عسلویه در بحث اجتماعی، فضای مجازی، آموزش خانواده و تحکیم بنیاد خانواده می باشد.

خانم خواجه ادامه داد: بروشور، پوستر، تندیس، سی دی های آموزشی و بسته های فرهنگی هر کدام به تعداد 3000 عدد، جهت توزیع در میان بازدیدکنندگان تهیه شده است.

وی عنوان کرد: محور کلی این نمایشگاه، آگاه سازی و آموزش خانواه ها، نوجوانان و جوانان در خصوص بحث اعتیاد است. ما با تهیه بسته های فرهنگی و آموزشی، سعی داشته ایم که مقوله آموزش و آگاه سازی را علاوه بر محل نمایشگاه، وارد منازل و خانه های مردم نیز کنیم.

مسئول کمیسیون بانوان شهرداری عسلویه خاطنشان کرد: روابط عمومی شهرداری عسلویه، کمیسیون بانوان شهرداری و شورای اسلامی عسلویه، انجمن بانوان کوثر عسلویه، انجمن نبض زمین، کانون توسعه سهمو شمالی، نقش آفرین جوان نخل تقی، شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی و کمیته امداد شهرستان عسلویه در کنار منطقه ویژه در این نمایشگاه نقش آفرین بوده اند.

خواجه اضافه کرد: این نمایشگاه از هفتم الی یازدهم دی ماه، همه روزه از ساعت  9 تا 12 صبح و 16 تا 20 شب دائر و آماده استقبال از مردم است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت