در نشست خبری در پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی مطرح شد

برگزاری نمایشگاه در همایش بانکداری الکترونیک

عصر نمایشگاه- دبیر جشنواره تصویرگری بانکداری الکترونیک گفت: تعداد زیادی از پیشگامان هنر تصویرسازی به این جشنواره دعوت شده‌اند که در پایان این جشنواره آثار برگزیده معرفی می‌شوند.

برگزاری نمایشگاه در همایش بانکداری الکترونیک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، علی دیوان‌دری در نشست خبری ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نخستین جشنواره تصویرسازی بانکداری الکترونیک که امروز در پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: این رویداد مهم سالانه برگزار می‌شود و نقطه تلاقی صنعت الکترونیک و صنعت بانکداری کشور است.

وی ادامه داد: این همایش از برنامه‌های اثربخش بوده و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ همایش امسال با موضوع و مضمون باز‌آفرینی نظام بانکی در عصر ارتباطات نوین روزهای 13 و 14 دی ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد با اهداف بررسی روند کلان بانکداری الکترونیک، معرفی نقشه راه نظام‌های پرداخت، تبادل‌نظر و بحث در خصوص آخرین دستاوردهای صنعت الکترونیک و سیاست‌های بانک مرکزی در شرایط جدید برگزار می‌شود.

دبیر همایش سالانه بانکداری الکترونیک با اشاره به محورهای کلیدی این رویداد، گفت: ابعاد سیاستی مثل جایگاه بانک مرکزی و قوانین آن در شرایط جدید، مسئولیت اجتماعی در بانکداری جدید، تحولات قانون‌گذاری، نظارت بر روی شرایط خاص نظام بانکی و خطرهایی که در آن وجود دارد، مبارزه با پولشویی، چالش‌ها و الزامات بین‌المللی از سوی نظام بانکی کشور از جمله محورهای کلیدی این همایش است.

وی بیان داشت: در این همایش 11 سخنرانی با حضور وزرای اقتصاد و اطلاعات و فناوری و رئیس کل بانک مرکزی و چهره‌های برجسته داخلی و خارجی صورت می‌گیرد. همچنین 12 سخنران تخصصی از مدیران عامل بانک‌ها و مسئولان حضور خواهند داشت.

دیوان‌دری یادآور شد: بخش دیگر این همایش به میزگردهایی اختصاص دارد که به موضوعاتی از جمله کشف تقلب و مبارزه با پولشویی و کمک ICT به این موضوع، پول‌های رمزی، فرصت و چالش‌های جاری نظام بانکی، فین‌تک و زیرساخت‌ها و الزامات و چالش‌ها می‌پردازد.

وی گفت: در بخش مقالات 235 مقاله به همایش رسیده که 73 مقاله اصلی دریافت کردیم که تعدادی از این مقالات در همایش ارائه می‌شود.

دیوان‌دری بیان داشت: در این همایش از 3 بانکی که بهترین خدمات را ارائه دادند و حائز رتبه برتر شدند تقدیر می‌شود و از دیگر برنامه‌ها برگزاری 14 کارگاه آموزشی با محورهای اصلی همایش و همچنین جشنواره تصویرسازی خواهد بود که بهرام کلهرنیا دبیری آن را بر عهده دارد و هدف از این جشنواره نیز قرار گرفتن هنر در خدمت نظام بانکداری است.

بهرام کلهرنیا دبیر جشنواره تصویرگری بانکداری الکترونیک در ادامه این نشست گفت: امروز یکی از معیارهای توسعه‌یافتگی دست یافتن به اسناد هنری است و همانطور که شاهد هستیم هنر وارد زندگی اجتماعی شده و اگر اسناد و تولیدات هنری از زندگی اجتماعی حذف شود، زندگی فلج خواهد شد.

وی ادامه داد: آثار هنری طراحان گرافیک را ما امروز در دستگاه‌های گوشی همراه، لپ‌تاپ‌ها و هر رسانه نوین دیگری می‌بینیم که نظام بانکی به این نقطه نزدیک شده که ابزار هنری را به سود پروژه‌ها به کار گیرد.

دبیر جشنواره تصویرگری بانکداری الکترونیک یادآور شد: در این رویداد هنری گروه بزرگی از هنرمندان تصویرسازی در بخش‌های تولید اثر و داوری وارد می‌شوند که در پایان این کار نمایشگاهی از آثار در حاشیه همایش برگزار خواهد شد.

کلهرنیا در خصوص حضور هنرمندان تجسمی و رویداد گفت: تعداد زیادی از دوستانی که برای حضور در این جشنواره دعوت شده‌اند از پیشگامان هنر تصویرسازی هستند که در پایان این جشنواره برندگان انتخاب می‌شوند؛ همچنین ارایه لوح تقدیر و گواهینامه شرکت در نمایشگاه تصویرسازی همایش امسال بانکداری الکترونیک و چاپ کتابی از مجموعه آثار برای بررسی تحولات هنری انجام می‌شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت