در کلن ؛

برگزاری نمایشگاه شیرینی شکلات آلمان ISM ۲۰۱۷

عصر نمایشگاه- ISM ، بزرگترین نمایشگاه جهانِ شیرینی و شکلات است که همه ساله در کشور آلمان از ۱۰ لغایت ۱۳ بهمن ماه برگزار می گردد. این نمایشگاه در سال ۲۰۱۶ پذیرای ۱۵۸۵ غرفه دار و ۳۸۵۰۰ بازدیدکننده متخصص از ۱۴۶ کشور دنیا بوده است.

برگزاری نمایشگاه شیرینی شکلات آلمان ISM ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ، نمایشگاه ISM به طور ویژه روی محصولات و مواد اولیه  صنعت شکلات و شیرینی متمرکز شده است. در کنار این نمایشگاه، به صورت همزمان رویداد دیگری با عنوان Pro Sweets نیز برگزار می شود که تمرکز اصلی آن روی ماشین آلات تولید و بسته بندی این صنعت است. در دوره گذشته نمایشگاه PRO SWEETS، سی صد و سی و شش  غرفه دار محصولات و نوآوری های خود را در معرض نمایش 17600 بازدیدکننده متخصص از 34 کشور قرار دادند.

    برگزاری همزمان این دو نمایشگاه سبب شده است تا بازدیدکنندگان این امکان را داشته باشند که محصولات تولید شده توسط ماشین آلات ارائه شده در نمایشگاه Pro sweets را در نمایشگاه ISM ببینند و بدین طریق امکان تبادل اطلاعات میان سازندگان و خریداران راحت تر صورت می پذیرد .

    بازدیدکنندگان نمایشگاه ISM آلمان 2017:

        عمده ‌فروشان شیرینی، خوراکی و نوشیدنی
        فروشندگان خدمات و محصولات غذایی
        تجار، و خرده فروشان
        شرینی‌فروشی‌ها، قنادی‌ها، کافه‌ها، نان‌پزی‌ها
        عمده ‌فروشی ملزومات نان‌پزی
        عمده ‌فروشان غذای سالم
        فروشگاه‌های شعبه‌ای شیرینی و شکلات
        خرده‌فروشان آنلاین خوراکی
        کارشناسان و متخصصان تغذیه

    مزایای نمایشگاه شیرینی و شکلات آلمان 2017 برای غرفه‌داران:

        ابداعات، ایده‌ها، الهام‌ها: این رویداد بهتر از هر نمایشگاه دیگری نقش خود را به عنوان موتور حرکت برای صنعت جهانی شیرینی و شکلات ایفا می‌کند. فقط در اینجا شما می‌توانید حجم جامعی از اطلاعات در مورد تمام روندها، رشد بازار و فعالیت‌های رقبا به دست آورید.
        یک راهکار مناسب برای رفع نیازهای شما: این  نمایشگاه به شکل مطلوبی طراحی شده است تا نیازهای شما را برآورده کند. در ISM محصولات نهایی که برای فروش به صورت خرده و عمده فروشی هستند به نمایش درمی‌آیند.
        از تمام حوزه‌های مرتبط: شکلات، شیرینی‌جات، محصولات پخته شدة اعلاء، خوراکی‌های به صورت اسنک، بستنی و خمیرهای خام. گوشه ای از صنایع تحت پوشش نمایشگاه ISM است.
        گروه بازدیدکنندگان به خوبی تعریف شده: نمایشگاه شیرینی و بیسکوییت ISM به شکل انحصاری فقط  برای بازدیدکنندگان تجاری بازگشایی می‌شود .

    محصولات ارائه شده در نمایشگاه:

        شکلات تلخ: گرایش مصرف‌کنندگان به مصرف شکلات تلخ باعث ایجاد تنوع و نوآوریهای بسیاری در زمینه تولید این نوع شکلات شده است که نمایشگاه ISM میزبان بسیاری از آنان می باشد.
        شکلات با شکر کمتر: توجه روز افزون مصرف‌کنندگان به مسایل تغذیه‌ای و سلامتی، تولیدکنندگان محصولات شکلاتی را بر آن داشته است تا در راستای نیاز افراد، اقدام به تولید محصولات سالم تر نمایند. کاهش میزان شکر در فرآورده های شکلاتی از جمله این اقدامات است.
        شکلات با امگا 3با منشاء گیاهی: اهمیت نقش تغذیه‌ای امگا 3، تولیدکنندگان محصولات شکلاتی را بر آن داشته است تا از این ماده مهم در فرآورده‌های شکلاتی استفاده نمایند. مضاف بر اینکه چون این نوع امگا 3 منشاء گیاهی دارد، طعم جانبی در محصول ایجاد نمی کند .

    شکلات به عنوان یک کالای شیک: ایجاد تنوع در بسته بندی و نحوه عرضه انواع محصولات شکلاتی از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه می باشد.
    شکلات برای کودکان: مخاطب قرار دادن کودکان و بچه ها از جمله اهداف تولیدکنندگان محصولاتی شکلاتی است. استفاده از اشکال حیوانات، شخصیت‌های کارتونی و ... در جذب این قشر به خرید محصولات شکلاتی تاثیر بسزایی دارد.
    اسنک بار: اسنک بارهای با ارزش تغذیه ای خاص، بویژه پروتئین بارها از جمله محصولاتی هستند که مصرف آنها روز به روز در بین افراد مختلف گسترش می‌یابد. تامین بخش قابل ملاحظه‌ای از نیازهای تغذیه ای یک فرد با مصرف این بارها، تولیدکنندگان را به ایجاد تنوع و نوآوری در زمینه تولید این دست از محصولات وا داشته است .

    ویفر: انواع ویفر در اندازه‌ها و بسته‌بندی‌های متنوع در نمایشگاه عرضه می شود. از نکات جالب در ارتباط با ویفرها نیز می توان به تمایل تولید کنندگان به تولید ویفرهای با اندازه های کوچکتر از حد معمول و یا بزرگتر از حد معمول اشاره داشت.
    بیسکوئیت: توجه روز افزون به امر سلامت و نقش تغذیه در آن، تولید کنندگان بیسکوئیت را به سمت تولید انواع بیسکوئیت‌های Functional، Multi cereals، High fiber و انواع دیگر بیسکوئیت‌های سالم سوق داده است.

    اسنک: در نمایشگاه ISM انواع چوب شور در اشکال مختلف و عمدتاً بصورت ساندویچی و اسنک‌های بالشتی با مغزی‌های متنوع بیشترین سهم را به خود اختصاص می دهند.

    بخشی از مواد و محصولاتی که در نمایشگاه iSM عرضه می‌شوند، عبارتند از:

    انواع مواد اولیه از قبیل: کاکائو، شکلات، قهوه، گلوکز، شکر، ژلاتین، آرد و افزودنی‌های مورد نیاز

    محصولات آماده شامل: شکلات، شیرینی، آب نبات های جامد و مایع، ژله، دسرها، آدامس، انواع بستنی با طعم و شکل‌های متنوع.

    کلیه مواد اولیه و محصولات آماده در انواع فرم، طعم، بو و اسانس های مختلف و همچنین تمامی تولیدات با مصارف رژیمی و دیابتی

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت