نشست جانمایی غرفه ایران در نمایشگاه گردشگری وین ۲۰۱۷ برگزار شد

عصر نمایشگاه- دست اندرکاران برپایی غرفه ایران در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگریMESSE WIEN FERIEN۲۰۱۷ ، در نشستی به تشریح و بررسی برنامه‌های کشورمان در این دوره از نمایشگاه پرداختند.

نشست جانمایی غرفه ایران در نمایشگاه گردشگری وین ۲۰۱۷ برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ،در این نشست نمایندگان شرکت‌های خدمات مسافرتی که قرار است در نمایشگاه حضور داشته باشند به همراه عبادرضا اسلامی، مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون، به تبادل نظر در خصوص نحوه اجرای برنامه‌ها، انجام فعالیت‌های جنبی، نشست‌های تخصصی و برگزاری شب ایرانی پرداختند.

اسلامی با بیان اینکه مساحت غرفه ایران در سال دوم حضور در نمایشگاه مسه وین 112 مترمربع است، گفت: در این غرفه چایخانه سنتی دایر و بازدیدکنندگان و میهمانان با سوغات و خوراکی‌های ایرانی پذیرایی می‌شوند.

وی افزود: برپایی نمایشگاه و کارگاه سفالگری با عنوان «صلح و سفال» از دیگر برنامه‌های غرفه ایران است که درآمد حاصل از فروش اقلام به نمایش گذاشته شده به یک موسسه خیریه اهدا خواهد شد.

مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، ادامه داد: همچنین به منظور آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با جاذبه‌های ایران، بازی کامپیوتری ایرانشناسی اجرا و برندگان برای بازدید از کشورمان به ایران سفر خواهند کرد.

در این دوره از نمایشگاه که از 23 تا 26 دی ماه 1395 در شهر وین، پایتخت کشور اتریش برگزار می‌شود، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همچون سال گذشته به نمایندگی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و برای دومین بار در کنار بیش از 800 شرکت کننده از 70 کشور جهان حضور خواهد داشت.

همچنین در نمایشگاه گردشگری بین‌المللی مسه وین 2017، شرکت‌های خدمات مسافرتی، گردشگری و هوایی فعال در صنعت گردشگری کشور حضور داشته و تا توانمندی‌ها، جاذبه‌های گردشگری و فرهنگ و هنر غنی کشورمان را معرفی و بازدیدکنندگان را برای سفر به ایران ترغیب خواهند کرد.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری MESSE WIEN FERIEN یک رویداد بین‌المللی در حوزه تعطیلات، سفر و تفریح است که زمینه آشنایی عموم مردم اتریش و حتی گردشگران برخی از کشورهای همسایه با جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های موجود در هر کشور در حوزه‌های گردشگری را فراهم می‌آورد.

این نمایشگاه در هر دوره میزبان بیش از صد هزار بازدید کننده و هزاران نفر از کارشناسان صنعت گردشگری است که در یک رویارویی مستقیم به بازدید کنندگان در انتخاب راه مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات کمک می‌کند.

شناخت و بررسی کمپین‌های بازاریابی و توسعه بازارهای جدید گردشگری، جمع آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری، آشنایی شرکت‌های فعال در این حوزه با یکدیگر، ارائه مشاوره به علاقه‌مندان و بازدید کنندگان در رابطه با سفر و همچنین برگزاری سخنرانی‌های مفید و مرتبط با موضوع گردشگری از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت