رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر :

برپایی ایستگاه نقاشی و نمایشگاه کتاب در رضوانشهر

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر گفت: به مناسبت سالروز حماسه نهم دی، نمایشگاه کتاب و ایستگاه نقاشی با موضوع بصیرت و حماسه نهم دی در محل کتابخانه عمومی این شهرستان برپا شد.

برپایی ایستگاه نقاشی و نمایشگاه کتاب در رضوانشهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، علیرضا ملکی نژاد افزود: این نمایشگاه به مناسبت نهم دی و روز بصیرت ملت ایران، با عناوین مختلف کتاب در سالن کتابخانه عمومی باقر العلوم رضوانشهر به مدت یک هفته آماده استقبال از بازدیدکنندگان خواهد بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر برپایی ایستگاه نقاشی در کنار غرفه فروش کتاب را از جمله برنامه های هدفمند در این نمایشگاه نام برد و افزود: این ایستگاه با هدف آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده ها با حماسه نهم دی و بصیرت افزایی برگزار می شود که از میان شرکت کنندگان در این ایستگاه ها به آثار برتر هدایای فرهنگی تقدیم می شود.
وی گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه عمومی باقر العلوم علیه السلام و اداره ورزش و جوانان رضوانشهر برپا شده است.
در آئین افتتاح این نمایشگاه، امام جمعه، فرمانده سپاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و روحانیون رضوانشهر نیز حضور داشتند.
 فرمانده سپاه رضوانشهر در جمع کارکنان و پیشکسوتان سپاه و بسیج این شهرستان گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از همان زمان شکل گیری نظام و آغاز نهضت، تحت حمایت ابرقدرت ها و اسرائیل غاصب همواره نگران بودند و جنگ تحمیلی را علیه کشور ما به راه انداختند.
سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی با اشاره به ماندگاری 9 دی و ثبت تاریخی این روز در کشور افزود: روزهای سال به خودی خود همه شبیه هم هستند و با هم هیچ تفاوتی ندارند و این انسان ها هستند که به آن اهمیت می دهند و آن را متمایز از روزهای دیگر می کنند، یکی از روزهایی که در تاریخ انقلاب ماندگار شد، 9دی ماه 88 روز بصیرت ملت ایران است.
وی با اشاره به اینکه حضور عاشورایی مردم در راهپیمایی 9 دی 88 حماسه ای بزرگ و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، یادآور شد: 9 دی حماسه ای از نهاد بصیرت مردمی است، 9دی به دشمنان فهماند که مردم و ملت بصیر راه را گم نکرده اند و در پشت سر رهبری خود یعنی ولایت فقیه و انقلاب ، محکم و استوار ایستاده اند و در عمل ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند .
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت