شهردار یاسوج تاکید کرد

ضرورت تسریع در ساخت و تکمیل نمایشگاه دائمی یاسوج

عصر نمایشگاه- شهردار یاسوج با اشاره به پیشرفت مطلوب بزرگترین نمایشگاه دائمی یاسوج، بر روند ساخت و تلاش برای تکمیل این پروژه تاکید کرد.

ضرورت تسریع در ساخت و تکمیل نمایشگاه دائمی یاسوج
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محمدعلی جاوید اظهار کرد: توجه و شناسایی نیازمندی‌های شهر و تلاش برای فراهم کردن زیرساخت‌های مطلوب یکی از اهداف مهم شهرداری است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه تاکنون تمامی تلاش خود را جهت خدمات‌رسانی مطلوب به همشهریان به کارگرفته‌ایم، ساماندهی پارک‌های شهری، تجهیز پارک‌های محلی به امکانات ورزشی، توجه و بهسازی برخی مناطق تفریحی شهری، بهسازی و تعریض برخی خیابانها و پیاده‌روها، بهسازی جاده آبشار و تجهیز اماکن تفریحی به مواردی مانند آبخوری و سرویس بهداشتی را از جمله اقدامات شهرداری برای رفاه مردم عنوان کرد.

وی با یادآوری اینکه اقدامات انجام شده توسط این نهاد بیشتر از این موارد است، گفت: فرهنگ‌سازی و توسعه فرهنگ شهرنشینی برای مردم نیز از دیگر رسالت‌های مهم شهرداری است که در این حوزه نیز اقداماتی را انجام داده‌ایم.

این مسوول با اشاره به توانمندی و ظرفیت‌های مختلف موجود در استان، یادآور شد: باید این ظرفیت‌ها را شناسایی و از آنها برای توسعه و ارتقای اقتصاد استان استفاده کرد.

جاوید یکی از راه‌های استفاده بهینه از توانمندی و ظرفیت‌های موجود را مکانی مناسب برای نمایش و عرضه این توانمندی‌ها عنوان کرد و بیان داشت: در همین خصوص شهرداری یاسوج اقدام به احداث نمایشگاهی دائمی برای عرضه محصولات بخش‌های مختلف کرده است.

شهردار یاسوج، این پروژه را بزرگترین مرکز نمایشگاهی در مرکز استان عنوان کرد و بیان داشت: این نمایشگاه مخصوص بخش‌های مختلف کشاورزی، صنفی، صنعتی، فرهنگی، پژوهشی، گل و گیاه در مساحت 17 هزار متر مربع از محل اعتبارات داخلی شهرداری در دست احداث است.

وی، احداث و وجود چنین مرکزی را از ضروریات مهم دانست و بیان کرد: کلنگ احداث این مرکز دو ماه پیش به زمین زده شد و در حال حاضر حدود 60 درصد از عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده که این میزان پیشرفت با توجه به بازه زمانی کلنگ‌زنی آن مطلوب، مهم و مورد توجه است.

جاوید بر روند توجه و تلاش در ساخت و تکمیل این پروژه بزرگ تاکید کرد و یادآور شد: امیدواریم با تلاش و همت مسوولان امر بتوانیم این پروژه را تا پایان سال جاری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به شهروندان افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار یاسوج، توسعه چنین مراکزی را از عوامل مهم و موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به رفع مشکلات معیشتی مردم عنوان کرد و بیان داشت: با راه‌اندازی چنین مواردی می‌توان زمینه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه پتانسیل‌های خوبی در این استان وجود دارد که ناشناخته مانده است، افزود: وجود چنین مراکزی می‌تواند به عنوان حلقه واسط میان تولید کننده و مصرف‌کننده عمل کرده و ضمن جلوگیری از سودجویی دلالان زمینه توسعه صادرات و ارتقای اقتصاد استان را فراهم کند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت