با حضور شهردار منطقه ۲۰ و فرماندار ویژه شهرری ؛

نمایشگاه" خورشید تابان ری "در منطقه ۲۰ افتتاح شد

عصر نمایشگاه- همزمان با نخستین روز از هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، نمایشگاه "خورشید تابان ری" با حضور شهردار منطقه ۲۰ و فرماندار ویژه شهرری افتتاح شد.

نمایشگاه" خورشید تابان ری "در منطقه ۲۰ افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

به گزارش پایگاه  ی«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، سید احمد صفوی در حاشیه این مراسم گفت: ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و ارزشی به مناسبت میلاد مبارک حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و هفته بزرگداشت مقام این حضرت در مراکز فرهنگی این منطقه اجرا می شود تا شهروندان و زائران بیش از پیش با شخصیت و درجات علمی این بزرگوار آشنا شوند.

صفوی افزود: نمایشگاه "خورشید تابان ری" همزمان با ایام گرامیداشت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ایستگاه مترو شهرری برپاشده است و شهروندان و زائران می توانند از خدمات فرهنگی، آموزشی، علمی و ارزشی این محل بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری همزمان با این هفته با محوریت میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اجرا می شود، گفت: برپایی جشن مردمی ویژه روز میلاد در ایستگاه مترو شهرری، استقرار ایستگاه های فرهنگی در خیابان حرم و ده ها ویژه برنامه دیگر که از سوی سراهای محله در محله های 20 گانه اجرا خواهد شد، از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این هفته است.

صفوی معرفی شخصیت والای حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برای تمامی اقشار جامعه به ویژه قشر جوان و کودکان را از مهمترین اهداف ویژه برنامه های این هفته برشمرد و افزود: یک هزار نفر از کانون های کودک در سراهای محله منطقه 20 و اقشار کم برخوردار، همزمان با این ایام، برای زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اعزام می شوند تا از مواهب و برکات این محل معنوی بهره مند شوند.

شهردار  با اشاره به اینکه بخشی از فضاهای تبلیغاتی شهر تهران و شهرری مقارن با 11 تا 17 دی، به معرفی این مقام شریف و همچنین روایات و احادیث امامانی که از سوی ایشان نقل شده است، اختصاص یافته است، افزود: وجود حرم مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزادگان هم جوارش خیر و برکات فراوانی برای این منطقه به همراه داشته است و خدمت به این منطقه توفیقی ارزشمند برای مدیران مدیریت شهری این منطقه محسوب می شود.

نمایشگاه فرهنگی "خورشید تابان ری" با حضور فرماندار ویژه شهرری، شهردار و تعدادی از مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، مسئولین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و شورایاران منطقه 20 افتتاح شد و از ساعت 10 صبح تا 20 هر شب به مدت یک هفته، پذیرای شهروندان و علاقه مندان است.

بر اساس این گزارش هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناسبت میلاد این حضرت، از 11 تا 17 دی مقارن با اول تا 7 ربیع الثانی است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت