رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت:

برگزاری نمایشگاه کتاب موجب ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در جامعه می شود

عصر نمایشگاه- رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت ضمن تقدیر از برپایی نمایشگاه کتاب در جنوب استان کرمان گفت: برپایی اینگونه نمایشگاه ها موجب ارتقاء سطح فرهنگ کتابخوانی در جامعه خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه کتاب موجب ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در جامعه می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سید کمال خوشکام در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب جنوب کرمان به میزبانی شهرستان جیرفت گفت : نمایشگاه کتاب فرصت مناسبی برای آشنایی علاقمندان به حوزه کتاب با سایر ناشران و تازه های کتاب است.

وی خاطرنشان کرد: پرداختن به مسائل فرهنگی و نقد و بررسی کتاب ها توسط فعالان این بخش نیز از دیگر مزایای نمایشگاه کتاب است.

خوشکام تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب و سایر نمایشگاه های فرهنگی در واقع یک نوع سرمایه گذاری برای رسیدن به اهداف فرهنگی در جامعه است و همه باید برای برگزاری این رویدادهای مهم همکاری کنند.

وی با بیان اینکه مانوس شدن با کتاب بهترین سرگرمی برای جوانان و نوجوانان است گفت: انس گرفتن جوانان با کتاب می تواند از بروز بسیاری از معضلات اجتماعی جلوگیری کند.

خوشکام با اشاره به نقش جوانان در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هر اندازه در حوزه دفاع مقدس کتاب چاپ شود و در اختیار جوانان قرار گیرد هنوز جای کار وجود دارد زیرا فرهنگ ایثار و شهادت بود که ایران اسلامی را به اوج قله های پیشرفت رساند.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: سایر ادارات و دستگاه های اجرایی منطقه در کنار ارائه کتاب در این نمایشگاه، دستاوردهای خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی در قالب چاپ بروشور و کتابچه در معرض دید عموم قرار داده که جای تقدیر دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی جیرفت همواره حمامی فعالیت های فرهنگی در این شهرستان است.
چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب جنوب کرمان با شرکت 400 ناشر و ارائه 369 هزار عنوان کتاب با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ 11 دی ماه در جیرفت گشایش یافت و تا 16 دی ماه میزبان بازدیدکنندگان است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان، هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد،‌ فاریاب،‌ رودبارجنوب، ‌کهنوج، ‌قعله گنج و منوجان را با جمعیت حدود یک میلیون نفر زیر پوشش دارد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت