مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

ثبت‌نام از ناشران و کتابفروشان برای دریافت کارت‌‌خوان‌های بانک شهر

عصر نمایشگاه- مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از آغاز ثبت نام برای ارائه دستگاه‌های کارتخوان بانک شهر، با همکاری موسسه خانه کتاب خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بن‌کارت‌های صادره برای سازمان‌ها، اهالی قلم و دانشجویان، تنها از طریق کارتخوان‌های بانک شهر قابل دریافت خواهد بود، لازم است ناشران و کتابفروشان هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت نام دریافت این کارتخوان‌ها اقدام کنند.

ثبت‌نام از ناشران و کتابفروشان برای دریافت کارت‌‌خوان‌های بانک شهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایبنا ، نیکنام حسین‌پور درباره ارائه دستگاه‌های کارتخوان جدید به ناشران و کتابفروشان اظهار کرد: با توجه به اینکه از اردیبهشت ماه سال جاری، با تغییر مکان برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مصلی به شهر آفتاب، بانک عامل معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از بانک صادرات به بانک شهر تغییر یافت و این امر ایجاب می‌کند زیرساخت‌های لازم برای این تغییر نیز ایجاد شود.

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: طبیعتا به دلیل اینکه هر بانک، برای ارائه چنین خدماتی دستگاه‌های کارتخوان خود را ارائه می‌کند، کار ارائه دستگاه‌های کارتخوان بانک شهر به ناشران و کتابفروشان را آغاز کردیم که خوشبختانه در این زمینه همکاری بسیار خوبی با موسسه خانه کتاب به عنوان موسسه واسطه داشته و داریم.

وی در این باره توضیح داد: این اتفاق پس از برگزاری جلسات و بررسی‌های لازم از تیرماه سال جاری آغاز شده و موسسه خانه کتاب اطلاعات موجود از ناشران و کتابفروشان سراسر کشور را که در بانک اطلاعاتی خود دارد، در اختیار بانک شهر قرار داده تا در مرحله بعدی پس از پالایش‌های لازم، نسبت به ارائه دستگاه‌های کارتخوان این بانک به ناشران و کتابفروشان اقدام شود.

حسین‌پور یادآور شد: طبیعتا ناشران و کتابفروشانی که اطلاعات آنها در بانک اطلاعاتی موسسه خانه کتاب ثبت شده، از این دستگاه‌های کارتخوان برخوردار خواهند شد و ناشران و کتابفروشانی که تا کنون موفق به ثبت نام در بانک اطلاعاتی این موسسه نشده‌اند، هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت نام اقدام کنند که این کار مستلزم ایجاد حساب در بانک عامل به نام مدیر مسئول انتشارات یا کتابفروشی است.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه بن‌کارت‌هایی که برای سازمان‌ها، اهالی قلم و دانشجویان صدور خواهد شد، تنها از طریق دستگاه‌های کارتخوان باک شهر قابل دریافت خواهد بود، لازم است که ناشران و کتابفروشان هرچه سریع‌تر، نسبت به ثبت نام در بانک اطلاعاتی موسسه خانه کتاب اقدام کنند.

حسین‌پور درباره زمان درنظر گرفته شده برای ثبت نام و دریافت کارتخوان بانک شهر گفت: ما تا کنون محدودیتی برای این ثبت نام درنظر نگرفته‌ایم، اما از آنجا که اطلاعات این حساب‌ها، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سال آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت، پس از پایان اجرای این طرح دیگر امکان ثبت نام مقدور نخواهد بود. بنابراین توصیه ما این است که ناشران و کتابفروشان هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت نام و درخواست دریافت دستگاه‌های کارتخوان بانک شهر اقدام کنند.

لازم به ذکر است که تاکنون 400 کارتخوان در میان ناشران و کتابفروشان توزیع شده که فهرست آن در سایت خانه کتاب به نشانی KETAB.IR قابل رؤیت است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت