رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد:

۵۰ تولیدکننده یزدی ‌برای حضور در نمایشگاه پاکستان اعلام آمادگی کردند

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: ۵۰ تولید کننده یزدی آمادگی خود برای حضور در نمایشگاه پاکستان را اعلام کردند.

۵۰ تولیدکننده یزدی ‌برای حضور در نمایشگاه پاکستان اعلام آمادگی کردند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از تسنیم، محمدرضا علمدار یزدی عصر دیروز در نشست کارگروه توسعه صادرات استان یزد که به ریاست استاندار یزد برگزار شد، اظهار داشت: امسال با توجه به ضرورت افزایش بازارهای صادراتی استان یزد، کشورهای هدف محصولات استان مورد بررسی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه استان یزد به لحاظ صنعتی یکی از استانهای برتر کشور به حساب می آید و از جایگاه خوبی در بین دیگر استانها برخوردار است، عنوان کرد: کشورهایی از جمله اسپانیا، ایتالیا و استرالیا در ارتباط با محصولات تولید یزد به عنوان کشورهای هدف در نظر گرفته شده و بررسی های لازم برای دصادارت محصولات یزد به این کشورها در حال انجام است.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، در حال حاضر مقدمات صادرات کالاهای تولیدی استان یزد به برخی از این کشورها فراهم شده و در آینده این امکان بیشتر می شود.

علمدار یزدی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در راستای توصعه صادرات استان یزد در نظر گرفته شده، پیگیری برای حضور تولید کنندگان استان یزد در نمایشگاه های برتر خارج از کشور است.

وی با بیان اینکه سه نمایشگاه در این راستا برای استان یزد در نظر گرفته شده، گفت: یکی از این نمایشگاهها، نمایشگاه پاکستان است که از صنایع علاقه مند برای حضوردر این نمایشگاه دعوت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد تصریح کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه به صورت تهاتری با نمایشگاه تهران فعالیت دارد، قیمت غرفه های آن از نمایشگاه داخل استان یزد هم ارزان تر است.

علمدار یزدی ادامه داد: در حال حاضر 50 شرکت اعلام آمادگی کردند که در این نمایشگاه حضور داشته باشند و محصولات خود را به بازدید کنندگان معرفی کنند.

وی افزود: این نمایشگاه 6 تا 9 اسفند در پاکستان برگزار می شود و از ایران دو استان یزد و سیستان و بلوچستان حضور دارند که 1000 متر از زمین بخش ایران مربوط به استان یزد و 500 متر مربوط به سیستان و بلوچستان است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت