مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان:

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی در اصفهان افتتاح شد

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی از ۱۵ تا ۱۸ دی ماه در اصفهان برگزار می شود.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی در اصفهان افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از مهر، رسول محققیان شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این دوره از نمایشگاه اصفهان هلث، با حضور 145 مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، فارس، خوزستان و مازندران و نمایندگی‌های فروش یا واردکنندگانی از کشورهای فرانسه، ایتالیا، سوئیس، آمریکا، آلمان، چین، تایوان و انگلیس برگزار می شود.

وی بیان داشت: بیش از 170 نفر از مسئولان تجهیزات پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور همزمان با نمایشگاه پزشکی در اصفهان، دستاورد و فرصت بزرگی برای استان اصفهان ایجاد می‌کند که بدون شک نمایشگاه این دوره را با قوت به پیش خواهد برد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های توانمند کشور در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی، پزشکی و دندانپزشکی، خدمات و تجهیزات توانبخشی، تجهیزات هتلینگ بیمارستانی، خدمات دارویی و داروسازی، سازمان‌ها، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی و نشریات تخصصی شرکت دارند.

وی اظهار داشت: هر چهار سالن مرکز نمایشگاه های استان به این نمایشگاه اختصاص یافته است که در مجموع 9 هزار و 200 مترمربع فضای غیرمفید نمایشگاهی و بیش از 3 هزار و 500 مترمربع فضای مفید نمایشگاهی را شامل می شود.

محققیان ادامه داد: افزایش متراژ مفید نمایشگاه نسبت به دوره گذشته، حضور واردکنندگان و تولیدکنندگان شاخص تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی کشور، برگزاری بیست و چهارمین نشست مسئولین تجهیزات پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور همزمان با این نمایشگاه، حضور پر رنگ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، حضور شرکت‌های مهم و معتبر در زمینه تصویربرداری پزشکی و رونمایی از محصولات جدید به عنوان نقاط قوت این رویداد نام برد.

وی تأکید کرد: این نمایشگاه در ساعات بازدید 15 تا 21 تاریخ مذکور در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر است و همچنین ساعت 9 تا 12 روز جمعه 17 دی ماه به بازدید متخصصان اختصاص دارد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت