مدیر خانه انقلاب اصفهان:

نمایشگاه محصولات فاخر حجاب و عفاف رصدنمای ملی "عین" در اصفهان برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان از آغاز به کار نمایشگاه "راحیل" با موضوع پیشخوان محصولات فاخر رصدنمای ملی "عین" در حوزه عفاف و حجاب در اصفهان خبر داد.

نمایشگاه محصولات فاخر حجاب و عفاف رصدنمای ملی "عین" در اصفهان برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از تسنیم، ابراهیم عمرانی درباره افتتاح نمایشگاه محصولات فاخر حوزه حجاب و عفاف در اصفهان اظهار داشت: رصدنمای ملی "عین" عفاف، عزت، عشق با شعار محوری «عفاف، ضامن عزت اجتماعی و عشق خانوادگی» در قالب 12 کمیته تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده و تحت نظارت اعضای شورای راهبردی جبهه فرهنگی عفاف و حجاب کشور از آبان ماه سال 93 نسبت به رصد کردن محصولات تولید شده در زمینه عفاف و حجاب اقدام کرده است.

وی افزود: هدف از تشکیل از این رصدنمای ملی "عین"  شناسایی، ارزیابی و معرفی محصولات فاخر حوزه عفاف و حجاب است، که نتیجه آن می‌تواند به شناسایی خلاهایی که در این زمینه به تفکیک گروه مخاطبان وجود دارد منجر شود.

مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان گفت: در طی این دو سال فعالیت رصدنمای ملی نزدیک به 11000 اثر در قالب 12 کمیته مانند پوشش، داستان، گرافیک، شعر، مقاله و غیره شناسایی شده است که از بین آثار شناسایی شده طی 3 مرحله داوری تخصصی با حضور کارشناسان در هر حوزه، آثار منتخب در 3 رده طلایی، نقره‌ای و برنزی دسته‌بندی می‌شوند.

وی با اشاره به دستاوردهای مهم تشکیل این رصدخانه گفت: یکی از بارزترین نتایج این رصدخانه شناسایی خلاهای موجود در زمینه عفاف و حجاب است و با توجه به اینکه قبل از هرگونه برنامه‌ریزی در این حوزه نیاز به تجمیع محصولات است، شناسایی به تفکیک گروه مخاطبان انجام می‌شود و پس از به دست آمدن نتایج می‌توان با برنامه‌ریزی این خلاها را پوشش داد.

عمرانی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار است که با این گستردگی در کشور برگزار می شود، گفت: این طرح با مشارکت خانه انقلاب اسلامی و ولایت استان اصفهان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان و مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی پیرامون افتتاحیه" نمایشگاه راحیل" با موضوع  "پیشخوان محصولات فاخر رصدنمای ملی عین در حوزه عفاف و حجاب" گفت: نمایشگاه راحیل ویژه محصولات برتر، جمعه 17 دی ماه مصادف با سالروز اجرای طرح استعماری حذف حجاب به‌دست رضاخان در سال 1314، در گلستان شهدا اصفهان سالن یاس با سخنرانی آیت‌الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری شروع به فعالیت می‌کند.

مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان بیان کرد: نمایشگاه ویژه عموم بوده و فعالیت خود را تا پایان اسفندماه در اصفهان ادامه می‌دهد و همچنین در کنار این نمایشگاه محصولات برتر آثار منتخب به فروش می‌رسد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت