در محل دائمی نمایشگاه ها و همایش های سازمان منطقه آزاد انزلی؛

نمایشگاه صنعت و ساختمان در منطقه آزاد انزلی به کار خود پایان داد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه صنعت و ساختمان در محل دائمی نمایشگاه ها و همایش های سازمان منطقه آزاد انزلی به کار خود پایان داد .

نمایشگاه صنعت و ساختمان در منطقه آزاد انزلی به کار خود پایان داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،دبیر انجمن سرمایه گذاران منطقه آزاد انزلی شامگاه جمعه درحاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه به صورت تلفیقی از صنعتگران ساختمان و شرکت های شهرک ساز و تجاری ساز ایجاد شده بود.
اشکان قشقایی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه ، آشنایی بین تولید کننده و تاجر و افزایش ارتباط بین این دوقشر در جهت فراهم سازی شرایط و تسهیل در انجام معاملات است .
وی تصریح کرد: درجلسه متشکل از اعضای اتاق دوستی دریای خزر ، قزاقستان و آذربایجان علاوه بر معرفی برخی محصولات برای صادرات به آن کشورها ، اعلام شد که درصورت خرید ملک از سوی تجار و بازرگانان در منطقه آزاد انزلی ، می توانند درخواست اقامت نیز ارائه دهند.
قشقایی با اشاره به حضور 40 شرکت وارد کننده ، تولید کننده و انبوه ساز در این نمایشگاه گفت: اینگونه نمایشگاه ها معمولا بازدید کنندگان خاص خود را داشته و کلیه شهرک ساز ها ، تولید کنندگان و وارد کنندگان به صورت مستقیم از محصولات و خدمات بازدید کرده و بدون پرداخت مالیات و ارزش افزوده ، اقدام به خرید و معامله می کنند .
 منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر است و کشورهای حاشیه دریای خزر، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند.
قرار گرفتن در مسیر کریدور بین المللی شمال - جنوب، دارابودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر، همجواری با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه، راسنودسک در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، دسترسی از طریق راه های مناسب، به بازارهای مصرف کشورهای CIS، نزدیکی به فرودگاه بین المللی رشت از جمله مزایای منطقه آزاد انزلی است.
مزایای قانونی همچون امکان ثبت، مالکیت و مشارکت سرمایه گذاران خارجی تا میزان 100 درصد در منطقه، امکان فعالیت بانک ها و موسسات مالی - بیمه ای در این منطقه، معافیت مالیاتی 20 ساله بر درآمد و دارایی از تاریخ بهره برداری هرگونه فعالیت اقتصادی، وحدت مدیریت در ارائه کلیه خدمات به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، اقدامات سازمان در خصوص خلق مزایا و معافیت های جدید برای فعالان اقتصادی - تولیدی، فعالیت بورس کالای منطقه، رونق فضای تجاری با اجرای مصوبه کالای همراه مسافر و برگزاری پانزدهمین اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر زمینه ساز رونق فضای کسب و کار در محدوده منطقه شده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت