مدیر کل دفتر تبلیغات معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی :

نمایشگاه های بین المللی فرصتی برای معرفی کالاهای ایرانی

عصر نمایشگاه- مدیر کل دفتر تبلیغات معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته را فرصت مغتنمی برای معرفی کالاهای ایرانی در جهان عنوان کرد.

نمایشگاه های بین المللی فرصتی برای معرفی کالاهای ایرانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، محمد حیدری افزود: جمهوری اسلامی ایران دارای ظرفیت های فراوان در زمینه تولید کالاها و محصولات با کیفیت و با دوام است، از این رو باید از طریق برپایی اینگونه نمایشگاه ها ضمن معرفی کالای ایرانی، با دنیا تعامل و زمینه صادرات هرچه بیشتر محصولات ایرانی را فراهم کنیم.
وی همچنین موضوع تبلیغات را در عرصه بین المللی مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: باید در زمینه تبلیغات با دنیا ارتباط برقرار کنیم تا از این طریق به صورت دو طرفه از تولیدات یکدیگر و توانمندی و ظرفیت های موجود استفاده شود.
مدیر کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال گفت: کالاها و محصولات ایرانی با توجه به مرغوبیت و کیفیت آن مورد تقاضای بسیاری از کشورها قرار گرفته و روز به روز هم بر کیفیت و کمیت آن افزوده می شود.
به گفته حیدری، کالاها و محصولات ایرانی امروز با توجه به ویژگی و مشخصات ویژه خود مورد درخواست بسیاری از کشورها است.
وی همچنین با تاکید بر لزوم مهارت افزایی و هدف گذاری در حوزه تبلیغات در کشور اظهار داشت: یکی از خلاء ها و چالش های اصلی تبلیغات در کشور ما کم توجهی و نادیده گرفتن مشتری در پیام های تبلیغاتی است و شاهدیم که عموما مردم به عنوان کسانی که حق انتخاب دارند در پیام های تبلیغاتی نادیده گرفته می شوند.
مدیر کل دفتر تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: تبلیغات باید موجبات پیشرفت و رونق اقتصادی را فراهم کند و ما به عنوان اداره کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هر فعالیت تبلیغاتی که زمینه ساز این پیشرفت باشد استقبال و حمایت می کنیم.
به گفته وی، تبلیغات می تواند با حمایت و هدایت وزارتخانه های مسئول، در حوزه رکود اقتصادی کشور گره گشایی کند. چنانچه اقتصاد کشور ما به دوران رونق وارد شود، قطعا کانون ها و موسسات تبلیغاتی پیش برنده این رونق خواهند بود.
حیدری تصریح کرد: اتصال اقتصاد ایران به اقتصادهای جهانی را می توان از رویکردهای برون گرایانه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
مدیر کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، حمایت از صنعت تبلیغات، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و بنگاه های اقتصادی، آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، آشنایی با ماشین آلات جدید چاپ دیجیتال و سه بعدی و ترویج فرهنگ بازاریابی را از مهمترین اهداف سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغاتف بازاریابی و صنایع وابسته برشمرد.
بیش از 300 شرکت داخلی و 60 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، ژاپن، چین، کره جنوبی، ایتالیا، آلمان، سوئیس، تایوان، فرانسه، امارات عربی متحده، اسپانیا و بلژیک، جدیدترین روش‌ها، فنون تکنولوژی و صنایع مرتبط با بازریابی و تبلیغات را در نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته در معرض دید مخاطبان قرار داده‌اند.
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته در فضایی بیش از 25 هزار مترمربع در 9 سالن و چند غرفه در فضای باز برپا شده که خدمات و صنایع تبلیغاتی محیطی، محاطی، دیجیتالی و رایانه ای، خدمات و محصولات انواع چاپ ملزومات چاپ فن آوری ارتباطات را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته تا 18 دی ماه از ساعت 9تا 17 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران میزبان مخاطبان است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت