با مشارکت ۱۳ کشور جهان ؛

هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب ایران فرصتی برای ارزیابی و توسعه بازار بین المللی است

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت پاد ابزار گستر گفت: هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب ایران در تهران فرصتی است تا بتوانیم از نزدیک مشتریان را ببینیم، بازار را نیازسنجی کرده و برای آن برنامه ریزی کنیم و از سویی نقاط ضعف موجود را برطرف کنیم.

هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب ایران فرصتی برای ارزیابی و توسعه بازار بین المللی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ،مجید اکبری در گفتگو با عصرنمایشگاه  با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب ایران در تهران اظهار کرد: پاد ابزار گستر یکی از شرکت‌های باسابقه در صنعت ابزار و یراق به خصوص ابزار برش است که در صنعت چوب کاربردهای اساسی دارد. یراق آلات کابیت گرس محصول جدید این شرکت است در هشتمین نمایشگاه صنایع چوب، ماشین آلات و صنایع وابسته به نمایش گذاشته می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال برنامه ریزی و رونمایی جدیدی را همزمان با این نمایشگاه در دست اقدام داریم تصریح کرد: امسال برند دیگری به محصولات شرکت پاد ابزار اضافه شده که در هشتمین نمایشگاه صنایع چوب، ماشین آلات و صنایع وابسته به معرفی کامل این برند می‌پردازیم. این محصول بالاترین سطح کیفی یراق آلات کابینت را دارد و با قیمتی مناسب به فعالان عرضه می شود.
اکبری  با اشاره به توانمندی‌های کشورمان در بحث تولید داخل و توسعه صادرات صنایع و تجهیزات صنایع چوب کشور  گفت: در این بحث هم دانش کافی، هم پتانسیل بالایی وجود دارد، منتها این عوامل باید با برنامه ریزی و هدایت به سمت توسعه به ثبات برسند. تولید کننده باید ثبات را ببیند تا به سرمایه گذاری بلند مدت که لازمه تولید است وارد شود؛ در نتیجه می توان گفت ثبات مهمترین عامل رشد صنعت است که باید بیشتر به آن توجه شود.
وی با بیان اینکه امیدواریم امسال هم شاهد حضور مردم و فعالان از نمایشگاه باشیم اظهار کرد: به صورت کلی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در ایران بسیار مفید است و فعالان صنعت از چنین رویدادهایی استقبال می کنند. باید با گسترش فضای تبلیغاتی برای نمایشگاهها در ارتقای این صنعت فعالیت بیشتری کرد.
مدیرعامل پاد ابزار گستر با اشاره به اینکه با اتحاد در بین فعالان این صنعت باعث ایجاد رقابت سالم می‌شویم که در نهایت توسعه و ارتقاء کیفیت در محصولات داشته باشیم، افزود:  در ایران پتانسیل‌های فراوانی برای فعالیت‌های بین المللی وجود دارد منتها به دلیل عدم ثبات در ارز فعالان نمی‌توانند برای سرمایه گذاری‌های خود برنامه ریزی کنند. از طرفی بازرگانان خارجی هم برای ورود به کشور ثابت نبودن ارز را بزرگترین مانع ورود به بازار ایران می‌دانند. چرا که امکان برنامه ریزی طولانی مدت وجود ندارد. ولی از نظر واردات پیشرفت‌های خوبی داشتیم که رفع تحریم‌ها مهمترین عامل این پیشرفت بوده است.
اکبری با بیان اینکه تنها می‌توان تسهیل در واردات را یکی از بهترین اقدامات دولت در جهت بهبود اوضاع صنایع چوب عنوان کرد، گفت: انتظار داریم در هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب ایران در تهران با اطلاع رسانی گسترده  و حضور حداکثری مخاطبان شاهد تغییر و تحولات خوبی در عرصه صادرات، رقابت پذیری و مشارکت جهانی باشیم و بتوانیم از هم اکنون برای برگزاری دوره های آتی آن اقدامات مناسبی را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش عصر نمایشگاه ،هشتمین نمایشگاه صنعت چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته (WoodExpo 2017) با مشارکت 13 کشور آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، فنلاند، چین، ترکیه، روسیه، سوئیس، اوکراین، قزاقستان، هنگ‌کنگ و تایوان به همت شرکت میلاد نور برگزار می‌شود.
تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فعالان صنعت چوب می‌توانند برای ثبت‌نام و مشارکت در این رویداد به و بسایت www.miladfair.ir مراجعه و یا از طریق شماره‌های 02188653307 اقدام کنند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت