مدیر کمیته اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد

جانمایی و پلان اصلی نمایشگاه کتاب تهران تا پایان هفته

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از جانمایی و پلان نهایی این نمایشگاه تا پایان هفته جاری خبرداد.

جانمایی و پلان اصلی نمایشگاه کتاب تهران تا پایان هفته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، حسین صفری مدیر کمیته اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پیرامون امور اجرایی نمایشگاه در شهر آفتاب اظهار داشت: از شنبه 17 بهمن ماه دفتر ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب را در شهر آفتاب به شکل موقت تحویل گرفتیم  و بلافاصله همکاران تیم فنی و مهندسی در محل مستقر شدند.

    وی افزود: با توجه به اینکه بخش‌های مختلف باید در فضاهای مختلف شهر آفتاب به طور مشخص و بر اساس متراژ مصلی امام خمینی (ره)، جانمایی شوند از این رو نیازسنجی اولیه از فضاهای باز و مسقف را انجام دادیم تا بخش‌های عمومی ناشران عمومی، دانشگاهی، کودک و نوجوان، کمک‌آموزشی، آموزشی و ... براساس جانمایی و نقشه اولیه در کنار بازار جهانی کشورها و بین‌الملل مشخص باشند.

    صفری تصریح کرد: با توجه به این جابه‌جایی‌های رخ داده و نگاه موجود، باید به شکل ویژه امکانات رفاهی شهر آفتاب مورد بررسی قرار گیرد. چرا که یکسری امکانات ویژه در مصلی امام خمینی (ره) برای بازدیدکنندگان مثل نمازخانه، پست، امانات، استراحت‌گاه‌ها و ... حتی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در دستور کار قرار گرفته و در ادامه استقرار بخش‌های مختلف اورژانس، آتش‌نشانی و موارد ایمنی جانمایی می‌شود.

    صفری با بیان اینکه با توجه به زیرساخت‌های مورد نیاز در شهر آفتاب باید موارد به دقت مورد بررسی قرار گیرد تصریح کرد: تامین برق مطمئن، دیتا و مخابرات جهت استفاده غرفه‌داران و مواردی از جمله نصب دستگاه‌های کارت‌خوان و .... از جمله این موارد است حتی موضوعاتی چون ارتباطات سیار، نصب دکل‌ها و آنتن‌های تلفن همراه همگی نیازسنجی اولیه شده و نیازها به مجموعه شهر آفتاب اعلام شده است.

    وی ادامه داد: جلسات مختلف فنی برگزار شده تا بخش‌هایی از موارد مورد نیاز به شکل ثابت تامین شود که از جمله آن می‌توان به برق و مخابرات اشاره داشت. اما ارتباطات سیار را می‌توان به شکل موقت نیز دایر کرد.

    به گزارش فارس مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب ضمن تاکید بر برگزاری چندین جلسه با بخش‌های فنی مجموعه شهر آفتاب و شهرداری تهران توضیح داد: با برگزاری این جلسات در حال انجام امور اجرایی هستیم تا در زمان مقرر کارها نهایی شود. از سوی دیگر دوستان مجموعه شهرداری با توجه به ضرب‌العجل تعیین شده پای کار آمدند تا امور تسریع شود. ما نیز کارها را بر اساس دسته‌بندی و اولویت انجام داده و بیشتر رصد می‌کنیم.

    صفری با بیان اینکه تا پایان هفته جاری جانمایی نهایی خواهد شد و به پلان اصلی می‌رسیم گفت: با تشکیل کمیته کنترل پروژه متشکل از آقایان مجید حسینی و شهرامیان قرار است نماینده‌ای از تشکل‌ها نیز به این کارگروه بپیوندد تا امور را از نزدیک رصد کنند. چک لیست وزارت ارشاد آماده و طی نامه‌ای از سوی آقای صالحی به شهرداری ارسال شد. ابتدا نیاز است تا اتفاقات لازم رخ دهد و بعد جلسات برپا شود زیرا چک لیست بر اساس نیازها و با توجه به زمان اعلام شده تا شهرداری دقت نظر لازم را داشته باشد. اما کمیته کنترل پروژه قرار شده مجموع گزارشات را اخذ و موارد و مصوبات نهایی را تهیه کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت