فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در زنجان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان گفت: این نمایشگاه از طرح‌هایی برپا می‌شود که کمک به اشتغالزایی کرده باشد.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در زنجان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، ابوالفضل طهماسبی در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان زنجان با گرامیداشت 19 دی و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه توجه به شاخصه‌های انقلابی‌گری و موضوع استکبارستیزی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش برای تغییر واژه‌های استکبارستیزی است، تصریح کرد: امروزه با توجه به گذشت چندین سال از انقلاب اسلامی باید این موضوع را به نسل آینده منتقل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه مسؤولیت کمیته بسیج با سپاه است، افزود: یکی از برنامه‌های سپاه به مناسبت این هفته روز شهرستان در 20 بهمن است.

طهماسبی با اشاره به اینکه این برنامه به خاطر حضور رزمندگان زنجانی در والفجر برگزار می‌شود، افزود: این برنامه با حضور یکی از رزمندگان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح 10 برنامه در 10 مسجد شهر زنجان اجرایی می‌شود، گفت: این طرح همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از کمک کمیته بسیج به کمیته روستایی خبر داد و افزود: برنامه‌های مختلف در سطح مدارس برگزار می‌شود.

طهماسبی با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان بیان کرد: این نمایشگاه از طرح‌هایی برپا می‌شود که کمک به اشتغالزایی کرده باشد.

وی با اشاره به دیدار با نماینده ولی فقیه در دهه فجر خاطر نشان کرد: غبارروبی مزار شهدا نیز از دیگران برنامه‌های این دهه است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به دیدار با خانواده شهدا عنوان کرد: بیشتر این دیدارها با محوریت خانواده‌های شهدای موثر در انقلاب اسلامی است.

طهماسبی عنوان کرد: باید برنامه‌های دهه فجر با شور و نشاط برگزار شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود، ادامه داد: فضاسازی شهری و محیطی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت این دهه برگزار می‌شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت