موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران خبر داد

توزیع ۷ میلیارد ریال بن یارانه‌ای خرید کتاب در نمایشگاه کتاب زاهدان

عصر نمایشگاه- موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از برگزاری سیصد و سومین نمایشگاه کتاب استانی و هفدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان در تاریخ ۲۵بهمن ماه خبرداد که در آن ۷ میلیارد ریال بن خرید کتاب در بین علاقه مندان توزیع می شود.

توزیع ۷ میلیارد ریال بن یارانه‌ای خرید کتاب در نمایشگاه کتاب زاهدان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، این نمایشگاه به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ 25 بهمن تا 1 اسفند در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی زاهدان برگزار می شود.

    گفتنی است ،در این نمایشگاه 390 ناشر از سراسر کشور 47 هزار و 279 عنوان کتاب در زمینه های مختلف را در240 غرفه به نمایش خواهند گذاشت. 7 ناشر از استان سیستان و بلوچستان به صورت مستقیم در این نمایشگاه آثار خود را عرضه می کنند. برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در این نمایشگاه را ندارند بخش فروش متمرکز میزبان 30 ناشر خواهد بود.

    همچنین کلیه کتاب های عرضه شده دراین نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. مبلغ 7 میلیارد ریال بن یارانه ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد و با ارایه کارت ملی از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه  و با جدول تخصیص یافته  در اختیار بازدید کنندگان قرارخواهد گرفت.

    به گزارش میزان ،برگزاری جلستات نقد، بررسی و رونمایی کتاب با همکاری مرکز اسناد و کتابخانه ملی، نشست های تخصصی با موضوع شبکه های مجازی با رویکرد تهدید ها و فرصت ها، جنگ نرم، امربه معروف و نهی ازمنکر با محوریت حجاب و عفاف، معرفی تازه های نشر استان، شب شعر و مشاعره با حضور اسماعیل آذر، رونمایی از تازه های نشر استان، بررسی وضعیت شعر استان، شب های فرهنگی شهرستان های استان، برگزاری جشن کتاب ویژه کودکان و نوجوانان، تقدیر از چهره های فرهنگی و هنری استان، اجرای موسیقی سنتی و رقص شمشیر و ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان ازجمله برنامه هایی است که در بخش جنبی وفعالیت های فرهنگی نمایشگاه به اجرا در خواهد آمد.

    هفدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان صبح ها از ساعت9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 درمحل دایمی نمایشگاه های بین المللی شهر زاهدان پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت