اسامی کامل مشتریان ایرانی vfk کره در سال ۲۰۱۶+ حضور در نمایشگاه تهران پلاست بعد از نمایشگاه اربیل و عرب پلاست

عصر نمایشگاه- علی احمدی نماینده شرکت کره ای VFK در خاورمیانه است. برند کره ای VFK فروش بسیار بالایی در سال های اخیر در ایران داشته است. VFK هم اکنون در نمایشگاه عرب پلاست حضور دارد و هفته ی آینده در تهران میزبان علاقه مندان خواهد بود.

اسامی کامل مشتریان ایرانی vfk کره در سال ۲۰۱۶+ حضور در نمایشگاه تهران پلاست بعد از نمایشگاه اربیل و عرب پلاست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از پپنا ، علی احمدی نماینده شرکت کره ای VFK در خاورمیانه است. برند کره ای VFK فروش بسیار بالایی در سال های اخیر در ایران داشته است.  VFK هم اکنون در نمایشگاه عرب پلاست در پاویون کره قرار دارد و هفته ی آینده در تهران و نمایشگاه تهران پلاست میزبان علاقه مندان خواهد بود.

احمدی می گوید: در سال 2016 ماشین آلات VFKدر شرکت های صنایع پلاستیک خوزستان، ایساتیس، آذران ظرف (آذران پلاستیک)، تکنوفرمینگ، اورانوس، ام جی مشهد، نیما پلاست گنبد، مازرون فوم نصب شده است. همچنین در هرات و عراق و اردن هم دستگاه های جدید VFK را نصب و راه اندازی کرده ایم.

همچنین ما برای اولین بار در ایران ظروف جاذب (جذب کننده خونابه و آب) را در مازرون فوم، صنایع پلاستیک خوزستان و اورانوس نصب کرده ایم.

اطلاع دارید زیر گوشت و مرغ و ... خونابه جمع می شد، با استفاده از دستگاه های vfk این خونآبه جذب ظرف و نهایتا خشک می شود. این محصول در اکثر کشورها با دستگاه های vfk تولید می شد. در ایران نبود که راه اندازی شد.

نماینده شرکت VFK در ایران تاکید می کند: در حال حاضر ماشین آلات vfk در کارخانجاتی مثل صمیم پلاست در شهرک صنعتی پرند نصب شده که صرفا کار صادرات به عراق را انجام می دهند.

 

احمدی در خصوص اعتماد ایرانی ها به ماشین آلات و لوازم کره می گوید:

همه ی ما در منازلمون لوازم کره ای داریم و با رضایت از آنها استفاده می کنیم. در دوران تحریم شرکت های کره ای و دولت کره جنوبی با ایران کنار آمده و کار کردند. شرایط را برای ایران سخت نکردند. ما خودمان در شرایط تحریم خوب کار کردیم.

انبار قطعات در ایران داریم. تکنسین های ایران در شرکت مستقر هستند و در صورت لزوم خدمات پس از فروش ارائه می دهند.

 

توصیه علی احمدی به سرمایه گذاران:

توصیه می کنم برای راه اندازی کارخانه ظروف یک بار مصرف علاقه مندان،  سرمایه گذاری زیر دو میلیارد تومان انجام ندهند. چرا که سود تولیدکنندگان ظروف یک بار مصرف در تیراژ و کیفیت است.

با دستگاه های کوچک و چینی به هیچ عنوان در بازار نمی توان رقابت کرد. اکثر دستگاه های چینی مستقر در کارخانجات کیفیت مناسب را ندارند.

 

نمایندگی جدید به توصیه VFK و با گارانتی VFK

نماینده شرکت کفور چین هم هستیم (این شرکت توسط vfk به ما توصیه شد و از برندهای برتر چین است) ورق های پت تولید می کنند. خود vfk این ماشین آلات را گارانتی می کند.

در خود کره بیش از 40 دستگاه از ماشین آلات کفور نصب شده است.

به پریما (پرشین پلاستیک)، تکنوفرمینگ، ام جی مشهد و به شرکتی در اردستان این ماشین آلات را نصب و راه اندازی کرده ایم.

بازار ایران

بازار ایران بازار بسیار بزرگی است. بسته بندی در ایران تازه متولد شده است و به نظرم بازار گنجایش نصب تعداد بسیار زیادی از این دستگاه ها را دارد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت