فرماندار میاندورود :

نمایشگاه های صنایع دستی در سراسر شرق مازندران ایجاد شود

عصر نمایشگاه-ارسطو قادری گفت: برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی می تواند نقش مهمی در جذب گردشگر و مسافر در شرق مازندران داشته باشد.

نمایشگاه های صنایع دستی در سراسر شرق مازندران ایجاد شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،فرماندار میاندورود با اشاره به قرارگیری شرق استان در مسیر زائران امام هشتم، گفت: نمایشگاه‌های سراسری صنایع دستی در شرق مازندران برگزار شود.

ارسطو قادری در نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان با بیان تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: تکلیف ما در هرشرلیط قدردانی ار خدمتگزاران نظام بوده که باید در حفظ نظام و آرامش جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: برای پیشرفت و توسعه جامعه باید پیرو مقام معظم رهبری باشیم. میاندورود از شهرستان‌های پرجاذبه استان است که باید با برنامه درست و به موقع مسافران و گردشگران را با این مواهب الهی و طبیعی آشنا کنیم.

قادری بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی می تواند نقش مهمی در جذب گردشگر و مسافر داشته باشد که تهیه پکیج راهنما، برگزاری کارناوال ورزشی، جشنواره بومی محلی می‌تواند در معرفی جاذبه‌های گردشگری نقش مهمی داشته باشد.

معاون فرماندار میاندورود با تاکید بر آمادگی کامل کمیته‌های ستاد سفر گفت: صنعت و معدن نیز باید نظارت کافی بر بازار داشته و خانه مسافر و ویلاها نیز باید دارای پروانه کسب باشند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساری و میاندورود نیز گفت: طرح سالمسازی دریا در اولویت کمیته‌ها قرار دارد زیرا باید دریا و سواحل را برای جذب گردشگران داخلی و خارجی مهیا کنیم.

رضا مهدیان افزود: کمیته 10 گانه حمل ونقل، هلال احمر، آموزش و پرورش، شهرداری، نیروی انتظامی، بهداشت و اطلاع رسانی نقش مهمی در جذب، امنیت و اسکان مسافران دارند.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره نوروزی، برپایی سفره هفت سین، آمادگی مساجد برای برپایی نماز جماعات و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های کمیته‌های اعضای ستاد تسهیلات سفر هستند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت