در حاشیه جشن انقلاب اسلامی در کراچی پاکستان،

برگزاری نمایشگاه سمعی و بصری ایران در پاکستان

عصر نمایشگاه- برگزاری نمایشگاه سمعی و بصری ایران در پاکستان در حاشیه مراسم جشن سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی به میزبانی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر 'کراچی' مرکز ایالت سند در جنوب پاکستان با حضور مقامات ارشد دولت ایالتی این کشور برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه سمعی و بصری ایران در پاکستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، مهدی سبحانی سرکنسول ایران در شهر کراچی طی سخنرانی در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی ایران مخالف تروریسم، خشونت، افراطی گری و بکارگیری ثروت کشورهای اسلامی علیه مسلمانان و جامعه بشریت است.

    وی با اشاره به روابط ایران و پاکستان افزود: پاکستان از جایگاه ویژه در سیاست خارجه جمهوری اسلامی ایران برخوردار است، ما خواستار ارتقای سطح مناسبات خود با پاکستان هستیم.

    مهدی سبحانی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران میزان صادرات برق به پاکستان را تا سه هزار مگاوات افزایش خواهد داد.
    وی افزود: ایران دو بیمارستان در شهرهای بدین و خیرپور ایالت سند احداث کرده و در حال حاضر در شهرهای تهته و نواب شاه نیز دو بیمارستان دیگر در دست احداث است.

    سید قائم علی شاه سروزیر ایالت سند به عنوان مهمان ویژه این مراسم طی سخنانی با اشاره به روابط دیرینه دو کشور جمهوری اسلامی ایران و پاکستان گفت: دو کشور همواره از روابط نزدیک و برادرانه برخوردار هستند.

    در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر سروزیر ایالت سند، سراج درانی رییس مجلس سند، خانم شهلا رضا نایب رئیس مجلس سند، نثار کهورو وزیر ارشد ایالت سند، روسای سرکنسولگری های کشورهای خارجی و برخی از مقامات ارشد دولت ایالتی شرکت کردند.

    به گزارش ایرنا ،در حاشیه این مراسم تصاویری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین نمایشگاه سمعی و بصری مربوط به پیشرفت چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت