مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان :

نمایشگاه صنعت خودرو در سمنان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان گفت: نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته در سمنان به مدت پنج روز با حضور شرکت های داخلی و نمایندگان تولیدکنندگان خارجی برپاست.

نمایشگاه صنعت خودرو در سمنان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، عبدالحمید دربانیان افزود: نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته از سه شنبه بیست و یکم تا شنبه بیست و پنجم دی 95 به مدت پنج روز، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان سمنان برپاست و از ساعت 16 تا 22 میزبان بازدیدکنندگان است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 11 شرکت تولیدی و صنعتی داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: از استان سمنان شرکت تولید اتوبوس عقاب افشان، نگین خودرو، نمایندگی سایپا، نمایندگی ایرانی کیاموتورز، آسیا لنت، نمایندگی مدیران خودرو و تیراژه خودرو در حوزه صنعت و تولید قطعات خودور و صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور دارند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان گفت: از شرکت های خارجی نیز نمایندگانی از هیوندا، تویوتا و کیا موتورز در نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته در سمنان غرفه دارند.
دربانیان با اشاره به این که این نمایشگاه با حضور شرکت های ایرانی و خارجی در 16 غرفه برپا شده است، خاطرنشان کرد: شرکت اسپرت تهران با ارائه لوازم تزئینات خودرو نیز در این نمایشگاه حضور دارد تا در این حوزه نیز در نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته در سمنان نماینده ای حاضر باشد و علاقه مندان این بخش نیز به نمایشگاه جذب شوند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته در سمنان بهترین فرصت برای شرکت های خودروسازی، فعالان حوزه صنعت خودرو است تا با شرکت های سازنده در دیگر نقاط کشور آشنا شوند، گفت: صنایع خودرو و قطعات آن نقش مهمی در حمل و نقل و افزایش امنیت جاده ای دارند.
نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته، چهارمین نمایشگاه صنعت خودرو در استان سمنان است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت