واگذاری تجاری‌سازی محصولات کشاورزی تانزانیا به بخش خصوصی ؛

نمایشگاه فناوری‌های کشاورزی در تانزانیا برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مشارکت بخش دولتی و خصوصی تانزانیا (SAGCOT) با هدف توسعه بخش کشاورزی از طریق ایجاد سرمایه‌گذاری محصولات کشاورزی در کریدور جنوب این کشور انجام می‌شود. در حالی که قرار است نمایشگاه فناوری کشاورزی تانزانیا (AGRITECH) در Arusha از ۲۶ تا ۲۷ ژانویه ۲۰۱۷ برگزار شود.

نمایشگاه فناوری‌های کشاورزی در تانزانیا برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایانا ، مشارکت بخش دولتی و خصوصی تانزانیا (SAGCOT) با هدف توسعه بخش کشاورزی از طریق ایجاد سرمایه‌گذاری محصولات کشاورزی در کریدور جنوب این کشور انجام می‌شود. در حالی که قرار است نمایشگاه فناوری کشاورزی تانزانیا (AGRITECH) در Arusha از 26 تا 27 ژانویه 2017 برگزار شود.

 Kirenga، مدیر اجرایی SAGCOT می‌گوید: "به اهداف گسترده SAGCOT تا سال 2030 یعنی به امنیت غذایی و تغذیه، رشد سبز و فراگیر و رشد اقتصادی از طریق موارد زیر دست خواهیم یافت:

- تبدیل 350 هزار هکتار زمین به تولید سودآور

- ایجاد 420 هزار شغل در کریدور

- تغییر 100 هزار کشاورز خرده‌پا به کشاورزی تجاری

- رهایی دو میلیون نفر به‌طور دائم از فقر

- دستیابی به نتایج حاصل از یک میلیون و 200 هزار دلار از سرمایه‌گذاری محصولات کشاورزی در کریدور

- بسیج سه میلیون و 500 هزار دلار در سرمایه‌گذاری‌های عمومی و خصوصی"

او اضافه می‌کند: "این بخش با وجود متنوع بودنش، همه افراد آن از زبان توسعه صحبت می‌کنند و به یک هدف می‌اندیشند. این در حالی است که چالش‌ها و فرصت‌ها در تجارت محصولات کشاورزی به‌صورت مشابهی وجود دارد."

Kirenga ادامه می‌دهد: "با وجود چالش در این بخش، صبر و تعهد سهامداران قابل ستایش است و زمانی خواهد رسید که کشاورزی در جایگاه بالایی قرار گیرد."

انتظار می‌رود که هزاران بازدیدکننده در آروشا، از نمایشگاه محصولات که از مقیاس تجاری گرفته تا مقیاس کوچک به نمایش گذاشته، دیدن کنند که شامل مقامات کلیدی، دولت‌های منطقه، انجمن‌های کشاورزی، سازمان‌های غیردولتی، سازمان‌های تحقیقاتی، فروشندگان، بازرگانان و خرده‌فروشان، تأمین‌کنندگان، مشاوران و کارشناسان فنی و همچنین سرمایه‌گذاران و بانکداران باشند."

دیگر شرکای میزبان نمایشگاه، AGRITECH تانزانیا: وزارت کشاورزی، دام و شیلات تانزانیا، شورای کشاورزی تانزانیا، انجمن باغبانی تانزانیا و مؤسسه تحقیقات کشاورزی در آروشا هستند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت