شهردار اصفهان بیان کرد

۱۵۰ میلیارد تومان هزینه ساخت برای بزرگترین نمایشگاه بین المللی کشور در اصفهان

عصر نمایشگاه- شهردار اصفهان گفت :ساخت بزرگترین نمایشگاه بین المللی کشور در اصفهان در دست اجراست به گونه ای که برای فاز اول آن بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه می شود.

۱۵۰ میلیارد تومان هزینه ساخت برای بزرگترین نمایشگاه بین المللی کشور در اصفهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، مهدی جمالی نژاد در دیدار با عباس عراقچی، معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه، با اشاره به اینکه اصفهان شهری تاریخی است، اظهار کرد: شعار مدیریت شهری دیپلماسی فعال شهری در عرصه های مختلف بوده است.

    وی با تاکید بر اینکه در دیپلماسی دو جانبه در عرصه خواهر شهری بسیار فعال عمل کرده ایم، تصریح کرد: اصفهان با داشتن 13 شهر خواهرخوانده پیشگام در این عرضه در کشور بوده است.

    شهردار اصفهان با بیان اینکه در دیپلماسی شهری نیز اصفهان عضو سازمان های بین المللی مطرح همچون متروپلیس، آی سی سی ان، شهرها و پایتخت های اسلامی و ... است، افزود: حتی در بسیاری موارد عضو هیات مدیره این سازمان ها هستیم.

    وی با بیان اینکه اصفهان در سال 2006 بعد از مکه مکرمه پایتخت فرهنگی جهان اسلام بود، ادامه داد: اخیرا نیز اصفهان در حوزه صنایع دستی ثبت جهانی شد و یا به شبکه شهرهای خلاق پیوست.

    جمالی نژاد با بیان اینکه اصفهان شهری رویدادی است خاطرنشان ساخت: اجلاس های مختلفی همچون اجلاس جهانی میراث معنوی، راه ابریشم، ادیان و اقوام مختلف و همچنین اولین اجلاس فرصت های سرمایه گذاران داخلی و خارجی در آن برگزار شده است.

    وی با تاکید بر اینکه در شهر اصفهان ظرفیت های خوبی وجود دارد، خواستار توسعه دیپلماسی عمومی و شهری شد و بیان کرد: دیپلماسی شهری می تواند هزینه های دیپلماسی رسمی را تا حدودی کم کند.
    شهردار اصفهان با اشاره به ظرفیت های اصفهان، گفت: سالن همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) در اصفهان در حال ساخت است و تا اواخر سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

    به گفته وی، ساخت بزرگترین نمایشگاه بین المللی کشور در اصفهان در دست اجراست به گونه ای که برای فاز اول آن بیش از 150 میلیارد تومان هزینه می شود.

    جمالی نژاد خطاب به عراقچی، گفت: ظرفیت گردشگری اصفهان از طریق سفرای داخلی و خارجی کشور بیشتر معرفی شود.

    به گزارش ایمنا مسعود احمدی افزادی رئیس سازمان صدا و سیمای اصفهان نیز در این نشست، با اشاره به اینکه پیش بینی می شود بعد از جریان سفرهای متعدد بزرگان تجاری، اقتصادی و سیاسی به ایران، این جریان به شکل آبشاری افزایش یابد، تاکید کرد: برای رسیدن به این مهم راهی به جز دیپلماسی عمومی رسانه ای و استفاده از ظرفیت آن برای ارتباط با مردم جهان برای شناساندن فضای موجود نیست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت