مدیرکل امور زنان شهرداری تهران خبر داد

تخفیف ۵۰ درصدی البسه در نمایشگاه تسنیم

عصر نمایشگاه- مدیرکل امور زنان شهرداری تهران از ارائه تخفیف‌های ۳۰ تا ۵۰ درصد پوشاک در پنجمین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی تسنیم خبرداد.

تخفیف ۵۰ درصدی البسه در نمایشگاه تسنیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آنا، الهه عطایی با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی تسنیم که روز گذشته (چهارشنبه-22 دی ماه) فعالیت خود را آغاز کرده است با بیان اینکه در پنجمین جشنواره مد و لباس تسنیم برای نخستین بار مدل‌های برگزیده که توسط هیات داوران انتخاب شده‌اند به تعداد قابل توجهی تولید شده تا برای فروش در اختیار متقاضیان قرار گیرد، گفت: همچنین از لحاظ بصری و زیبایی‌شناختی نیز سعی کردیم نمایشگاه امسال متفاوت‌تر از سالیان قبل باشد که این مسئله در ابتدای ورود به محوطه این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خودنمایی می‌کند.

مدیرکل امور زنان شهرداری تهران با بیان اینکه در این نمایشگاه از مراکز مهارت آموزی کوثر زنان سرپرست خانوار نیز برای حضور دعوت کردیم، افزود: تولید و دوخت آثار برگزیده که توسط هیات داوران انتخاب شده‌اند نیز توسط زنان سرپرست خانوار انجام شده است و این زنان در کنار 80 تولیدکننده بزرگ و مطرح حوزه برند زنانه حاضر در این نمایشگاه، مشغول به فعالیت هستند.

عطایی با اعلام خبر تخفیف 30 تا 50 درصدی ویژه عموم مردم در این نمایشگاه ادامه داد: قیمت‌های این نمایشگاه براساس تعرفه‌های انجمن پوشاک کشور تعیین شده و پس از آن تخفیف 30 تا 50 درصدی را برای البسه انتخاب کردیم.

وی با اشاره به حضور برندهای معروف و شناخته شده در حوزه حجاب در این نمایشگاه گفت: در پنجمین نمایشگاه مد و لباس تسنیم شاهد رشد 60 درصدی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره بودیم و این موضوع نشان می‌دهد که جشنواره تسنیم توانسته جایگاه اصلی خودرا میان مردم بیابد.

عطایی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه تلاش شده تا ذائقه و نظر اکثریت زنان در حوزه مد و پوشش اسلامی دیده شود، گفت: خوشبختانه در این نمایشگاه شرایطی ایجاد شده است تا هر کدام از بانوانی که از این نمایشگاه بازدید می‌کنند بتوانند با سلایق و ویژگی‌های متفاوت خود دست پر و راضی از نمایشگاه خارج شوند.

براساس این گزارش پنجمین جشنواره مد و لباس تسنیم از 22 تا ٢٩ دی ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی شهرداری تهران در بوستان گفت‌و‌گو برگزار می‌شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت