از نمایش آثار هنرمندان عرصه سینما تا نمایشگاه هنرمند ترک

عصر نمایشگاه- هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی در روزهای سرد زمستان با افتتاح ۳۰ نمایشگاه به استقبال مخاطبان خود می‌روند.

از نمایش آثار هنرمندان عرصه سینما تا نمایشگاه هنرمند ترک
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبر آنلاین ، نمایشگاه‌های هنری برپاشده در گالری‌ها، فرهنگسراها و مراکز هنری تهران میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی هستند.

تعداد نمایشگاه‌های این هفته همانند هفته‌ای که سپری شد تغییری نکرده است.

طبق روال هر هفته هنر نقاشی با افتتاح 16 نمایشگاه پیشگام هست و بیشتر نقاشان این هفته به سراغ طراحی رفته‌اند. عکاسان هم با افتتاح پنج نمایشگاه به استقبال مخاطبان خود می روند. این نمایشگاه‌ها شامل عکس، چیدمان است.

هنر مجسمه سازی این هفته را با دو نمایشگاه سپری خواهد کرد، عرصه هنرهای حجمی هم این هفته یک نمایشگاه برپا کرده است.

هنر کلاژ مهمان جدید هنرهای تجسمی است که محمدحسین گلبن حقیقی نمایشگاهی از آثار کلاژ گلیم خود را برگزار می‌کند.

این هفته هنر چاپ دستی، طراحی زیورآلات و جواهرسازی نمایشگاهی ندارند.

در ادامه با جزییات این نمایشگاه‌ها بیشتر آشنا خواهید شد:

گالری آریانا: نمایشگاه آثار مهدی ایرانی با عنوان «شیرهای ایرانی» از 24 دی تا یکم بهمن میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

گالری ایده پارسی: نقاشی‌های فریبا رجب‌پور تحت عنوان «گاه پنهان ، گاه آشکار» از 24 تا 29 دی در گالری ایده پارسی به نمایش درمی‌آید.

گالری بَن: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «ریشه‌ها» با ارائه آثاری از یعقوب عمامه‌پیچ، معصومه مظفری، مهرداد خطایی، رضا درخشانی و احمد وکیلی 24 دی تا 20 بهمن برگزار می‌شود.

گالری پردیس ملت: نمایشگاه آثار دوسالانه نقاشی دامونفر ویژه جوانان زیر 25 سال با نمایش 121 اثر از 92 هنرمند روز جمعه 24 دی‌ماه در گالری پردیس ملت افتتاح و تا چهارم بهمن‌ماه میزبان هنر دوستان است.

گالری دنا: نقاشی‌های مریم حسین‌زاده که با عنوان «یک شاید وسط رنگ‌ها» نمایش داده می‌شود از 24 تا 29 دی در گالری دنا میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

گالری دید: نمایشگاه نقاشی‌های هنرمند ترک حوا مارتا از روز جمعه 24 دی‌ماه در گالری دید، افتتاح می‌شود و تا پنجم بهمن ماه در این گالری میزبان علاقه‌مندان به هنر خواهد بود.

گالری زرنا: نمایشگاه نقاشی‌های ایرج یزدان‌پناه 24 تا 29 دی در گالری زرنا به افتتاح می‌شود و تا دوم دی‌ ادامه خواهد داشت.

گالری زیر زمین دستان: آثار نقاشی ملودی هژیر سادات با عنوان «خوش آمدید» 24 دی تا 13 بهمن به نمایش در می‌آید

گالری سیحون دو: عالیه روحمند و میثم همه‌ای نقاشی‌خط‌های خود را با عنوان «عریضه‌ها» تا 21 دی در نگارخانه سیحون دو به نمایش درمی‌آورند.

گالری شکوه: گالری شکوه میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی با آثاری از گروه آفرینش‌های هنری بارون با عنوان «نگاره‌های بارون» است که 24 تا 29 دی برقرار است.

گالری شیرین: جلیل سمانی جابلو نقاشی‌های خود با عنوان «من مقدس» را در گالری شیرین به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه 24 دی تا ششم بهمن 1395 ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند به گالری شیرین مراجعه کنند.

گالری شیرین سه: سهیل فراهانی راد آثار خود با عنوان «طاق» 24 دی ماه تا ششم بهمن در گالری شیرین به تماشا درمی‌آورد.

گالری طراحان آزاد: مرجان حبیبیان و والتر کرتنر آثار خود با عنوان «رویاها» از 24 دی تا پنجم بهمن در گالری طراحان آزاد به تماشا می‌گذارند.

گالری فردا: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «پیک.آن.جوانان» از 24 تا 29 دی در گالری فردا برپا می‌شود و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 مراجعه کنند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت