ادامه همکاری های اینترپرایز ایرلند با ایران درنمایشگاه بین المللی پزشکی ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه - اینترپرایز ایرلند که سازمان دولتی حامی شرکت‌ها در بخش تولید و تجارت بین المللی است، برای بهره برداری از فرصتهای تجاری جدیدی که در دوران پساتحریم ایجاد شده اند، در تدارک دو سفر به ایران در ماه‌های آتی است که یکی از آن ها دیدار از ایران در زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی پزشکی ایران است .

ادامه همکاری های اینترپرایز ایرلند با ایران درنمایشگاه بین المللی پزشکی ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، هدف از این دیدارها گسترش تجارت ایرلند با ایران در بخشهای پزشکی، فناوری اطلاعات و مخابرات است.

    به گفته شون دیویس، مدیر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا این سازمان، دیدارهای مذکور پس از کارهای مقدماتی که توسط "اینترپرایز ایرلند" پیش از برداشته شدن تحریمها علیه تهران انجام شده بودند،انجام خواهند گرفت.

    پایگاه خبری آیریش اگزماینر به نقل از دیویس نوشت: ما در سال 2015 برای ارزیابی فرصتهای بازار برای شرکتهای مشتریمان در ایران دیدارهایی انجام دادیم و بخشهایی که شناسایی شدند شامل پزشکی و فناوری اطلاعات و فناوری کشاورزی بودند.

    مدت کوتاهی پس از برداشته شدن تحریمها "اینترپرایز ایرلند" یک سمینار پزشکی ایران در دوبی برگزار کرد که مورد استقبال مشتریان قرار گرفت و بنابراین این سازمان وارد فاز بعدی می شود که دیدار از ایران در زمان نمایشگاه بین المللی پزشکی ایران در ماه مه سال 2016 است.

    بر اساس این گزارش، مقامات "اینترپرایز ایرلند" همچنین برای بررسی فرصتهای آی سی تی و فناوری برای مشتریانشان به ایران سفر کرده اند.

    پس از دیدارهای این سازمان، یک کنفرانس در دوبلین برگزار خواهد شد و یک دیدار از ایران پیش از نیمه دوم سال انجام خواهد شد.

    به گزارش ایسنا مدیر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا "اینترپرایز ایرلند" اظهار کرد: این سازمان قصد دارد از کنفرانس بزرگ دوبلین در اواخر امسال برای فراهم کردن زمینه حضور بخش فناوری کشاورزی در ایران استفاده کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت