درباره شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین بیشتر بدانیم

عصر نمایشگاه- شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در تاریخ ۱۳۷۸/۰۲/۱۴در قالب یک شرکت سهامی خاص نزد اداره ثبت شرکتهای استان قزوین به شماره ۴۰۲۹ به ثبت رسید .

درباره شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین بیشتر بدانیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در سال 1389 در زمینی به مساحت 14000 مترمربع شامل دو سالن نمایشگاهی مسقف کاملاً استاندارد ،سالن ٱمفی تئاتر،سالن جلسات تخصصی و فضای اداری با حمایت استانداری قزوین،سازمان صنعت،معدن و تجارت ، شهرداری و با استفاده از تسهیلات بانکی احداث گردید.
    موضوع و زمینه اصلی فعالیت شرکت :

    طبق اساسنامه و آخرین تغییرات آن موضوع شرکت عبارتست از :

    ·ایجاد تاسیسات و مراکز خاص در استان قزوین جهت نمایشگاههایی که بمنظور معرفی فرآورده های صنعتی و بازرگانی و کشاورزی و معدنی ایرانی و خارجی برپا میشود .

    ·ایجاد و اداره غرفه های نمایشگاهی در داخل و عندالزوم در خارج از کشور طبق مقررات و قوانین جاری مملکت .

    ·مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق سرمایه گذاری مشترک و ایجاد و استیجار محل نمایشگاه یا غرفه های مناسب و همکاری با نمایشگاههای داخلی و خارجی طبق قوانین جاری مملکت و موازین اساسنامه .

    ·برگزاری نمایشگاههای تخصصی در فصول سال بمناسبتهای مختلف علاوه بر نمایشگاههای عمومی که دایر میشود .

    ·واردات و صادرات هرگونه کالاهای مجاز طبق قوانین جاری کشور .

    ·مبادرت به هرگونه فعالیتی که بطور مستقیم و غیر مستقیم در رابطه با موضوع شرکت باشد .

    ·انجام هرگونه فعالیت خدمات فنی و مهندسی که بطور مستقیم و غیر مستقیم در رابطه با موضوع شرکت باشد .

    زمینه اصلی فعالیت شرکت عبارتند  از : برگزاری نمایشگاه های تخصصی و عمومی،اعزام هیأت های اقتصادی بازاریابی ،برگزاری تورهای بازدید از نمایشگاههای تخصصی خارجی،ایجاد و برپایی فضاهای نمایشگاهی در سایر اماکن به صورت موقت، برگزاری همایشها و کنفرانس های تخصصی جانبی برای اکثر نمایشگاهها ، مجری و مشاور امور نمایشگاهی،برگزاری نمایشگاههای خارجی اختصاصی بین المللی،  مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق سرمایه گذاری مشترک و ایجاد واستیجار محل نمایشگاه یا غرفه های مناسب و همکاری با نمایشگاههای داخلی و خارجی طبق قوانین جاری مملکت و موازین اساسنامه و انجام هرگونه فعالیتی که بطور مستقیم و غیر مستقیم در رابطه با موضوع شرکت باشد .
    محل قانونی شرکت و مشخصات:

    محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما در سال 1389 در زمینی به مساحت 14000 مترمربع شامل دو سالن نمایشگاهی مسقف کاملاً استاندارد هریک به مساحت 2000متر مربع ،سالن ٱمفی تئاتر (با ظرفیت168 نفر)،سالن جلسات تخصصی و فضای اداری با حمایت استانداری قزوین، سازمان صنعت،معدن و تجارت ،شهرداری قزوین و با استفاده از تسهیلات بانکی احداث گردید.

    -پارکینگ نمایشگاه

    شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین بمنظور کنترل ورود و خروج خودرو،تأمین امنیت ،جلب آسایش و رسیدن به اطلاعات موثق در مورد تعداد بازدیدکنندگان، ایجاد فضایی جهت پارک خودروها و در نهایت درآمدزایی با بکارگیری نیروهای کارآمد و مجرب از فضای موجود در محوطه نمایشگاه استفاده نمود.

    برگزاری نمایشگاهها توسط پرسنل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین

    به منظور درآمدزایی بیشتر و رفع هزینه های اضافی و جلب هرچه بیشتر رضایت بازدیدکنندگان طی سال مالی 1390 تعداد 6 نمایشگاه ،سال مالی 91 13 تعداد 13نمایشگاه و سال مالی 1392 تعداد 12 نمایشگاه با موضوعات مختلف توسط شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار گردید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت